חדש במרכז הרפואי ברזילי



המרכז הרפואי והמחלקה לכירורגית פה פנים ולסתות, בהובלתו של ד״ר אלכס אברמסון, מנהל המחלקה, שמחים לבשר על פתיחת שירות חדש בבית החולים, מרפאה אורתו-כירורגית לטיפול בהפרעות מולדות והתפתחותיות של הלסתות
קרדיט: דוד אביעוז צילום רפואי דוברות ברזילי

דוברות ברזילי

ניתוחי אורתו-כירורגיה הם ניתוחים המבוצעים על ידי מנתח פה ולסת, שעבר הכשרה מתאימה לתיקון עיוות במבנה שלד הפנים, שהוא בעל השפעה תפקודית או אסתטית. העיוות עלול להיווצר כתוצאה מפגם גנטי, פגם מולד או הפרעה נרכשת כגון חבלה, זיהום או גידול באחת מעצמות הפנים.

המרפאה מיועדת לבני נוער ומבוגרים הסובלים מהפרעות תפקודיות ואסתטיות של הלסתות, הפרעות התפתחותיות ביחסים בין הלסתות, אסימטריה בפנים, מומים מולדים בעצמות הפנים או הפרעות שינה הנדרשים לטיפולים אורתודנטיים (יישור שיניים) מורכבים בשילוב טיפולים כירורגים.

הייעוץ והטיפול יינתן על ידי צוות רב תחומי, בראשותם של ד״ר איב וינברג, אחראי המרפאה ורופא בכיר במחלקה, בעל ניסיון בניתוחים אורתוגנטיים בשיטת minimally invasive ומומחיות בתכנון ניתוחים אלו בתלת מימד ואשר צבר ניסיון בברוז׳ בלגיה.
ד״ר דיוה לוגסי, אורתודונטית ראשית ומומחית ליישור שיניים, בעלת תואר Phd, עוסקת במחקר ופרסומים אקדמאים, מנחה סטודנטים ומתמחים באוניברסיטת תל אביב, בליוויו האישי של ד״ר עמרם זגורי, סגן מנהל המחלקה.

במסגרת פתיחת השירות, המרכז הרפואי ברזילי הצטייד והתחדש במכשור מתקדם לביצוע יישור שיניים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובתוכנות תלת-מימד מהמתקדמות בעולם. השימוש בטכנולוגיות אלו ישמש את הצוות לביצוע ניתוח נתונים, תהליך אבחון מדויק, ביצוע תוכניות טיפול מדויקות ומותאמות אישית לצורך הדמיית תוצאות הניתוח. כמו כן, חדרי הניתוח שלנו מצוידים במכשור חדשני ומתקדם לצורך ייעול הטיפול בחדר הניתוח, שימוש בשיטות זעיר פולשניות minimally invasive, הפחתת כאב וקיצור תקופת ההחלמה של המטופלים לאחר הניתוח. תישקל האפשרות להתקין מכשור אורתודונטי שקוף/אסתטי וסמכים מחרסינה באופן פרטני למעוניינים בכך.

לבדיקת זכאות לטיפול על פי הקריטריונים של משרד הבריאות, לקבלת הסבר לגבי תהליך הגשת הבקשה להתחייבות מקופות החולים, לכל פניה או שאלה ולקביעת תורים ניתן ליצור קשר באמצעות המייל: [email protected] יסמין קוסיל או [email protected] שרית אליאס
בטלפון 5207 * או באמצעות WhatsApp 050-5044550

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה