חייבת להתפטר. שאשה ביטון פישלה בגדול



אלפי ישראלים נכנסו לבידוד בגלל גחמות שרת החינוך. 4 ימים אחרי פתיחת שנת הלימודים 17 אלף תלמידים נכנסו לבידוד יחד בנוסף למשפחה הגרעינית

עיריית אשקלון

זה המחיר שמשלמות משפחות שלמות בישראל שנכנסות לבידוד, ראש השנה ללא המשפחות, כאשר 33 אלף תלמידים ממערכות החינוך השונות ישארו בבתיהם עד אחרי החג. כאן באתר ״אשקלונט״ התרענו שאין טעם לפתוח את מערכת החינוך בגלל שלושה ימי לימודים, שיגרמו לעשרות אלפי תלמידים לא לחגוג בצוותא עם בני המשפחה. אבל שאשה ביטון, כן החליטה לפתוח וכפתה על הממשלה את דעתה והחסרי ניסיון  ״הלכו בראש שלה״, התוצאה הביטה למסקנה אחת, טפשות היא מחלה הכואבת.

 17 אלף מאומתים חדשים שגרמו לעשרות אלפים להיכנס לבידוד, שזה כולל את בני משפחות המאומתים.

מאז שנפתחה שנת הלימודים, נסגרו 4,000 כיתות וגנים בשל תחלואה.

״שלשום קיבלתי הודעה שיש ילד מאומת בכיתה וצירים להיכנס לבידוד״ מספרת תלמידה באחד מבתי הספר באשקלון. אמא לילדה בגן חובה באשקלון ״זו הפקרות מצד משרד החינוך לפתוח את שנת הלימודים ולגרום לנו לעשות את החג ללא המשפחה המורחבת. הטרטור של הבדיקות גורם לנו לעינוי כשכל המשפחה חייבת בבדיקות פעמיים. פשוט טמטום לפתוח את שנת הלימודים״. שר הדתות לשעבר הרב, יעקב אביטן אמר כבר לפני שבועיים שאסור לפתוח את שנת הלימודים בגלל שלושה ימים בהם צריכים ללמוד בחודש ספטמבר. ״אין שום הגיון לעשות את זה״.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה