״חמש שנות שירות במסירות ומיקצועיות רבה כלא היו״



זה ככל הנראה פועל יוצא מדבריה של מנהלת מתנ״ס וולדנברג, היווט ז׳נבה, בעקבות האיום של אופירה סויסה רעייתו של המוציא לפועל בעלה מרקו, עוזר ראש העיר תומר גלאם ששומר על שתיקה
הקלטת בה איימה עליה, אופירה סויסה בסוף הכתבה

מה חושבת מנהלת מתנ״ס וולדנברג, היווט ז׳נבה, על מי שהחליטה להטיף מוסר למנהלת המתנ״ס ובעקבות כך שהיא ״עלתה למעלה״ החליטו גם לפטר אותה. הנה מה שאומרת לנו ז׳נבה:

״הגברת אופירה סויסה.
הסיפור מתחיל ביום חמישי ה - 26.09.19, בשעה 18:00.
בסיום העבודה נסעתי למתנ"ס נווה דקלים לרשום את בני למרכז למחוננים הפועל במתחם המתנ"ס, רשמתי ויצאתי, בכניסה לחדרי השירותים פגשתי במזכירה של המתנ"ס ושאלתי לשלומה? שאלתי מי הרכזת תרבות? היות וזה היה בסמיכות לחג הכיפורים איחלתי לה חג שמח ויצאתי לדרכי.
חלפו דקות ספורות והטלפון הנייד שלי מצלצל. ועל הצג, אופירה סויסה, לתומי חשבתי שהינה קרב החג והיא רוצה לאחל חג שמח ולבקש סליחה ומחילה על כך שיום בהיר אחד החליטה לא לדבר איתי ללא סיבה, כך לפחות חשבתי.

מעבר לקו שמעתי טונים צורמים, עלבונות, האשמות שווא ואיומים. ניסיתי לומר מילה על מנת לדייק את הדברים בניסיון להעמיד אותם על דיוקם, אך הגברת המשיכה בשלה, וסיימה בניתוק הטלפון ואני נותרתי מעבר לקו המומה ומזועזעת מה"שיחה" (מצ"ב ההקלטה)

באופן טיבעי, פניתי למי שמונתה למנהלת משאבי האנוש של רשת המתנסים "פיכמה" ושיתפתי אותה בפרטים. מנהלת משאבי שנחשבת למקורבת של אופירה, לא עשתה דבר כמצופה ממנה מתוקף תפקידה. בכל ארגון מתוקן הפועל ללא משוא פנים ונוהג בעובדיו בשיוויוניות, האירוע הנ"ל לא היה עובר לסדר היום ולכל הפחות היתה נרשמת הערה בתיק האישי.

אך אם לא די בכך שלא נעשה דבר, למרות שהדבר נודע לגורמים רבים ובעלי עניין, הגברת סויסה המשיכה בשלה, לא התנצלה, לא הביעה חרטה, אלא המשיכה להסתובב במסדרונות רשת המתנסים "פיכמה" כטווס מלאת ביטחון עצמי ויהירה לכאורה, מוגנת וכל יכולה.

לשיפוטכם האם זו התנהגות אנושית? האם אדם כזה ראוי להוות איש חינוך ונותן שירותים בקהילה. אני יודעת וכמוני רבים וטובים, שאני לא המקרה היחיד שזכה לצעקות וגידופים לכאורה. עובדים בכירים וזוטרים ברשת "פיכמה" וכן עובדים ומנהלים ספגו מזעמה לכאורה.

האירוע המשפיל הזה מהדד בראשי מאז ועד היום. בליבי ידעתי שהעדר ההתיחסות של כל מי שנחשף לקלטת ומצופה היה שיגיב ויפעל בנושא תביא למימוש האיום של הגברת סויסה "אני אעלה עם זה למעלה וזה לא יעבור בשתיקה"

והנה היום הזה הגיע.
ההחלטה להעביר את רשת "פיכמה" לחברה העירונית הוותה הזדמנות לקיים את ההבטחה של הגברת סויסה, והיא אכן הדהדה לכאורה את דעתה עליי כאדם וכמנהלת באוזנים הנכונות והתוצאה לא איחרה לבוא.

בחלוף 5 שנים של שירות לקהילה כמנהלת מרכז קהילתי וולדנברג, הודיעו לי מהחברה העירונית שנמצאתי לא מתאימה לתפקיד ניהול ללא שום סיבה ברורה.
חמש שנות שירות. במסירות ומיקצועיות רבה כלא היו. עם מכתבי הערכה ותודה מתושבים, עובדים ועמיתים. נעלמו כלא היו כדי לשרת את מי שקבעה (בחוסר סמכות אלא בשם הקירבה וההשפעה לכאורה, אצל מקבלי ההחלטות) שאני לא ראויה להמשיך כמנהלת מרכז קהילתי בעיר״. 

הערה: ראש העיר, תומר גלאם העדיף לשמור על זכות השתיקה. למה?.

תגובת העירייה אם תגיע תפורסם. הקלטת מתחת לכתבה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה