חסות למרוץ לזכרו של חייל



הטוטו יעניק חסות רשמית למרוץ נתנאל ה-2 שיערך באשקלון בסוף השבוע הקרוב

יח״מ

המועצה להסדר ההימורים בספורט גאה להיות נותנת החסות הראשית למרוץ נתנאל ה- 2 אשר מתקיים לזכרו של החייל נתנאל מושיאשוילי הי"ד שנהרג בהתקלות עם מחבלים ב- 1.6.2012 בגבול עזה.

החייל נתנאל מושיאשוילי הי"ד שירת בחטיבת גולני גדוד 12 כחובש פלוגתי. נתנאל נהרג בתאריך יא' בסיוון תשע"ב 1.6.2012 בהיתקלות עם מחבל בגבול עזה כיסופים. המרוץ הוא אחת הדרכים שהמשפחה בחרה להנציח את זכרו בעזרת פעילות ספורטיבית שתאחד את כולם.

במרוץ צפויים להשתתף תושבי אשקלון והסביבה, האלוף במיל' יוסי בכר, מנכ"לית סאקוני ישראל חניתה מי-טל וראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. הרחובות בהם יעבור המרוץ יהיו יפה נוף, יקותיאל אדם ושדרות ירושלים בעיר. המרוץ יכלול מסלולים שונים של 2 ק"מ, 5 ק"מ ו-10 ק"מ ובשעה 8:30 יתקיים טקס סיום המרוץ וחלוקת גביעים למקומות הראשונים.

מאיר ברדוגו, מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו): "המועצה להסדר ההימורים בספורט גאה להיות נותנת החסות הראשית למרוץ נתנאל ה- 2 אשר מתקיים לזכרו של החייל נתנאל מושיאשוילי הי"ד שנהרג בהתקלות עם מחבלים ב- 1.6.2012 בגבול עזה.

מאז היווסדו הטוטו הוא חלק בלתי נפרד מהספורט במדינת ישראל. הטוטו תמיד חרט על דגלו לפעול למען הספורט בישראל. הרווחים שהשיג לאורך השנים חזרו תמיד לקהילה ולחברה באמצעות תמיכה בספורט עצמו ובשיפור התשתיות. אנו בטוטו מאמינים כי ספורט הוא הרבה מעבר לאימון ופיתוח יכולות גופניות אלא גם כלי חשוב להעצמה והגשמה אישית, ואמצעי לעיצוב זהות וערכים כגון: תחרותיות, הישגיות ומצוינות לצד סובלנות, הוגנות, נאמנות וחברות.

סיפורו של מרוץ נתנאל מגלם בעיני את כל הערכים הללו. אירוע ספורט שהחל כמפעל הנצחה לזכר החייל נתנאל מושיאשוילי ז"ל אשר הקריב את חייו למען מדינת ישראל, והפך למרוץ הסוחף אליו רצים מקצועיים לצעד משפחות וילדים אשר מבקשים להביע הערכה, הזדהות, והוקרה באמצעות פעילות ספורטיבית.

אין צורך להרחיב בדבר החשיבות והתרומה של הספורט לא רק למען הבריאות של כולנו, אלא גם לחינוך, יצירת ערכים של הוגנות, סובלנות והפיכתנו לחברה טובה יותר.

אנו בווינר מזמינים את הציבור לקחת חלק במרוץ המרגש, ומאחלים לכל המשתתפים הצלחה. ללא קשר לתוצאה שתשיגו, אנו סבורים שכולכם כבר ווינרים."

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה