חסרי מזל במשחקי המזל



בלשי מחלק הנוער במשטרת אשקלון, פשטו אמש על 3 עסקים בעיר, לאחר שעפ"י החשד הפעילו 'מכונות מזל' להימורים בניגוד לחוק, בהן נצפו משחקים גם קטינים - 3 בעלי העסקים נחקרו במשטרה וזומנו לשימוע

דוברות המשטרה

מחלק הנוער בתחנת אשקלון קיים במהלך הימים האחרונים פעילות חקירה סמויה, נגד הימורים ומשחקי מזל אסורים בעיר, תוך דגש על מקומות המפעילים מכונות מזל ומאפשרים גם לבני נוער לקחת חלק באותם משחקים ולהפסיד את כספם.

במהלך הפעילות הסמויה, הצליחו בלשי הנוער לאסוף ראיות וממצאים נגד 3 עסקים בחוף דלילה, ברחוב יהודה הלוי ורחוב הנשיא, שמחזיקים ומפעילים את 'מכונות המזל' האסורות, וכן נצפו קטינים שמגיעים לאותם עסקים ולפי החשד מהמרים על כספם.

אמש, הפעילות הפכה גלויה עם פשיטת השוטרים על 3 העסקים, וכן נתפסו 3 מכונות המזל. כמו כן, לאחר בדיקה התברר כי העסקים פועלים ללא רישיון עסק, ובעלי העסקים שעוכבו נחקרו באזהרה בחשד לניהול עסק ללא רישיון, הימורים אסורים והחזקת מקום להימורים.

במקביל להליך הפלילי, נבחן במשטרה גם הליך מנהלי, במסגרתו צפויים להיערך שימועים לבעלי העסקים באשר להפעלת העסק.

*רפ"ק דני בקר, קצין החקירות והמודיעין במשטרת אשקלון, "מעבר לעובדה שמשחקי ההימורים במכונות המזל אסורים עפ"י חוק, מדובר פה על עסקים המאפשרים לכאורה לקטינים לקחת חלק באותם הימורים אסורים, ולכך יש השלכות גם בהמשך, שכן הפסד הכספים ע"י אותם קטינים, עלול להוביל אותם לבצע עבירות פליליות שונות במטרה להשיג כסף נוסף עליו יוכלו להמר בציפייה שיזכו בכל הקופה, ובמקרים חמורים יותר, אף יכול להוביל לאירועי אלימות חמורים על רקע חובות וסכסוכים כספיים. נפעל בנחישות כדי למנוע את ההימורים האסורים, ובמיוחד בקרב קטינים."*

תמונה - דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה