חשד לרצח על רקע לאומני של רופא מברזילי



ד״ר אבי הרלב, מנהל היחידה להפרייה חוץ גופית במרכז הרפואי באשקלון, נמצא ירוי הבוקר ביער להב. בית החולים: ״משפחת ברזילי מרכינה ראש ומבכה״

אלבום אישי

סא״ל ד״ר אבי הרלב שככל הנראה נרצח הלילה ונמצא ביער להב בנגב, היה בשרות מילואים. הרלב, היה תושב סנסרה במועצה האיזטרית הר חברון, הוא שירת כמ"פ בסדיר ברצועת הביטחון והמשיך לשירות מילואים ארוך ופעיל בחטיבה 7 לצד עבדותו התובענית.יזורית הר חברון.

יוחאי דמרי יחד עם רב הישוב וצוותי החירום להודיע למשפחה על הבשורה הקשה. ברגעים אלו חוקרים כוחות הביטחון את נסיבות האירוע.

אבי השאיר אחריו את אשתו שולמית אחותו של אל"מ דרור וינברג הי"ד חמישה ילדים רון, מוריה, לביא, מאור והדר שירה, שני חתנים, שתי נכדות זוג הורים ואח.

אבי, מומחה בגניקולוגיה ופוריות, מנהל את היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים ברזילי באשקלון.

*יוחאי דמרי ראש המועצה האזורית הר חברון:*

"קיבלנו בכאב ובתדהמה את דבר מותו של תושב המועצה ד"ר אבי הרלב היקר. אבי איש משכמו ומעלה, איש משפחה- בעל אב וסבא מסור, דמות מוכרת ומוערכת בקרב חבריו ואלפי המטופלים שאת כולו הקדיש למענם,בהוספת חיים. משפחת הרלב משפחה ותיקה וממיסדי היישוב סנסנה, לצד עבודתו המסורה כמנהל היחידה להפריה חוץ גופית אבי התעקש להמשיך בשירות מילואים פעיל לאורך שנים. לצד זה תרם מכשרונו בהובלת היישוב. זוהי אבידה גדולה. במהלך הלילה ליוונו את אשתו וילדיו היקרים ואת הקהילה יחד עם צוותים מקצועיים של היישוב והמועצה. אני קורא לכוחות הביטחון לחקור ברצינות את הכיוון הלאומני, יער להב הוא נתיב מעבר של שב"חים החוצים מאזור חברון ולא מן הנמנע שאחד מהם זיהה סא"ל עם מדים והחליט לתקוף."

*דוברות ברזילי:*

*משפחת ברזילי מרכינה ראש ומבכה בצער כבד ובתדהמה את מותו בטרם עת של ד"ר אבי הרלב (50), מנהל יחידת פוריות והפרייה חוץ גופית (IVF) במרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי.*

ד"ר הרלב התבלט בברזילי כאדם אהוב עם לב רחב ואישיות כובשת שהרשים ונכנס ללב של כל מי שהכיר אותו – אנשי צוות ומטופלות כאחד. ד"ר הרלב נתן מכל ליבו ויכולותיו לעמיתיו ומטופלותיו, וכל מי שפגש בו לא יכול היה שלא להתפעם מקסמו האישי ומאישיותו.

ד"ר הרלב, סגן אלוף במילואים, הצטיין בתחומו ונחשב לעילוי, למוביל ולפורץ דרך: מומחה בעל שם בגניקולוגיה ופוריות, היה ממקימי החברה הבינלאומית לאיבודי הריון חוזרים, היה מעורב מאוד בתחומי המחקר, האקדמיה והכשרת מתמחים וסטודנטים, פרסם עשרות מאמרים מדעיים משמעותיים, היה מעורב בכתיבה ובעריכת ספרים רפואיים, והוביל את יחידת ההפרייה החוץ גופית בברזילי להישגים חסרי תקדים – הוא חנך במרכז הרפואי חידושים רבים, כמו תרומות ביצית, שימור פוריות, ובדיקות גנטיות לעוברים.

*עובדי ברזילי המומים, כואבים ושולחים תנחומים חמים למשפחתו, למטופליו הרבים ולכל מכריו.*

יהי זכרו ברוך!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה