טקס חילופי מפקד בית מעצר ׳שקמה



היום (ד׳) קיבל גונדר משנה משה איבגי את הפיקוד על בית מעצר שבאשקלון מידיו של גונדר משנה יעקב שלום שלאחרונה מונה לראש מחלקת ביקורת פנים

שרות בתי הסוהר

טקס חילופי המפקדים התקיים בבית מעצר ׳שקמה ׳ במעמד מ״מ נציב בתי הסוהר, גונדר אשר וקנין, מפקדת מחוז דרום, גונדר קטי פרי וסגל הפיקוד הבכיר של הארגון של מחוז דרום וגמלאי יחידות מחוז דרום.

מ״מ נציב בתי סוהר, גונדר אשר וקנין:
בית מעצר ׳שקמה׳ הינו מבין בתי הסוהר הראשונים שהופעלו בשירות בתי הסוהר והוא טומן בתוכו היסטוריה ומורשת רבת שנים.
גנ״מ איבגי, המפקד הנכנס אתה קצין ותיק בארגון, עשית רבות ואני מכיר את יכולותיך. מתפקידייך הרבים אתה מכיר מצויין את עולם האסירים הבטחוניים והפליליים ומתאים כמו כפפה ליד לניהול בית מעצר ׳שקמה׳. בטוחני שתדע לנהל את היחידה בנחישות יחד עם הסגל המצויין שלצידך.

גנ״מ יעקב המפקד היוצא, קצין נעים הליכות, צנוע ומסור שפיקד על חמישה בתי סוהר, תפקיד ליבתי ומאתגר. בכל יחידה עליה פיקדת הקפדת בעבודתך מול אסירים ללא פשרות ואת הסגל טיפחת היטב. אתה עוזב היום את תחום הפיקוד על בתי סוהר לתפקיד רגיש וחשוב לארגון- ראש מחלקת ביקורת.
בטוחני שתצליח בתפקידך ואני מודה לך בשמי ובשם האירגון .

אני מחזק ידי הסוהרות והסוהרים המשרתים ביחידה ומתמודדים מול האתגרים השונים הן בעיתות שגרה והן בעיתות חירום. שאו ברכה.

*גונדר קטי פרי, מפקדת מחוז דרום של שירות בתי הסוהר:*
״בית מעצר ׳שקמה׳ הינו מתקן ייחודי השוכן במרכז העיר אשקלון ומתמודד מול אתגרים רבים ובכללם האיום הביטחוני של מתקפות טילים. מורכבות היחידה הסופנת בין כתליה עצורים ואסירים מצריכה את קיומו של סגל איכותי ומקצועי.
״גנ״מ שלום יעקב, בשנה וחצי בהן פיקדת על בית המעצר הובלת את אנשי הסגל להישגים על אף המורכבות והתמודדות אל מול איומים מבפנים ומבחוץ והטבעת חותם.היום לאחר 30 שנות שירות ביחידות שטח אתה עובר לתפקיד בעל ראייה רחבה ומשמעותית לארגון.

גנ״מ משה איבגי, אני מאמינה כי אתה הוא האיש היכול והמתאים למשימה. נזקפות לזכותך 28 שנות שירות דרך תחומי המודיעין הביטחון והפיקוד ואין לי ספק בהצלחתך. ״

*גונדר משנה שלום יעקב , מפקד בית מעצר ‘שקמה׳ היוצא:*
״נפל בחלקי לשרת בארגון מדהים למעלה מ30 שנה, שירתתי בשורה של תפקידים ואני חש סיפוק מהעשייה בכל אחד מהם , אנו ארגון לומד ובדגש על ההון האנושי נשען על למידה ושיפור תמידי. לכל בית סוהר אתגרים משלו והנוסחא להתמודד עימם הינה להיות מוקף בקצינים וסוהרים חדורי שליחות ומסירות.
הסגל שמלווה את המפקד הם שעושים את ההבדל ומאפשרים להגיע להישגים עם תחושת שליחות והסיפוק מידי יום וכך הרגשתי בשקמה.״

*גונדר משנה משה איבגי, מפקד בית מעצר ׳שקמה׳ הנכנס:*
״עוצמתו של מפקד טמונה באנשיו. לאורך השנים בארגון ובמגוון התפקידים שביצעתי הטבתי להבין שהצלחתו של מפקד שזורה בהצלחת פקודיו. לסגל בית סוהר שקמה המשאב העיקרי ושותפי לדרך מאחל לנו שנוביל את היחידה להצלחות והישגים תוך שמירה על מקצועיות , רעות ושותפות ומבטיח לשמש מורה דרך ודוגמא אישית.

גונדר משנה משה איבגי, כיהן בתפקידיו האחרונים כמפקד בית סוהר ׳גבעון׳ , סגן ומ״מ מפקד בית סוהר ׳השרון׳ קצין מודיעין מחוז צפון ובתפקידי מודיעין וביטחון ביחידות שטח. מתגורר בצפון הארץ, נשוי ואב לארבעה.

בבית מעצר ׳שקמה׳ מוחזקים כ-400 עצורים.

צילום: דוברות שב״ס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה