יום המעשים הטובים



מזג האויר הסוער לא עצר היום את 320 עובדי ועובדות כללית מחוז דרום שהקדימו לעשות טוב

דוברות כללית

 כבר מאתמול נרתמים למעלה מ-50 מוקדים שונים של כללית בכל רחבי הדרום: מאשקלון בנגב הצפוני, קריית גת, שדרות ועוטף עזה, מונה, ירוחם, ערד, חורה, תל שבע, כסייפה, לקיה, רהט, שגב שלום, אופקים. ובאר שבע.

יפית ינון, מרכז הפעילות בחמש השנים האחרונות, חלק מהאחריות החברתית במחוז, תכננה בחודש האחרון ביחד עם צוותים מכל מנהלת ומטה, את שלל הפעילויות, הם גייסו תרומות לקראת היום, הכל קודש לטובת הקהילה. מאות המתנדבים והמתנדבות התייצבו כבר אתמול והבוקר השכם, במוקדים שנבחרו השנה, לפעילות ספורטיבית במרכז הקליטה, אריזת חבילות גמ״ח, ארוחות בוקר בריאות ומפנקות, הרצאות בנושאים מקצועיים, שיפוצים, פעילויות ושלל פעילויות שיזמו רחבות ומקיימים בשעות אלה בכל הדרום.

באשקלון מגיעות צוותי מרפאת אגמים לגן אתרוג באשקלון, לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שם העבירו פעילותם בנושא חג האביב הכנו אי יצירה של פרחים ופרפרים שבאו לבקר ופינקנו בארוחת בוקר.
בבית הקשיש בעיר פועלות המרכז לאה יועצת והמרפאות השונות בעיר הפרשת חלה לבאות המקום. גם צוות מרפאת אסף הרופא ניצל את היום חשוב לביקור רופאים מרותקים יחד עם אחיות המרפאה ודאג לשי משמח לכל מטופל.
צוות מרפאת כרמים-ילדים שדרות, יצאו לעשות טוב בגן ילדים סמוך למרפאה, הרשות המנהלת לתחום הבריאות, לימד את איך ילדים בודק כשלא מרגישים טוב, הילדים נהנו מאוד, במיוחד מפינת מרפאה החדשה שהקים בגן.

מרינה באס , מנהלת משאבי אנוש במחוז דרום מציינת : " אני גאה בעובדי  המחוז שבכל שנה מקפידים לקחת חלק ולעשות טוב , חשוב לנו לעצור  לכמה שעות ולתת גם בדרכים נוספות . למחוז דרום מסורת רבת שנים  של התנדבות ויום המעשים הטובים הוא יום שיא שמאפשר לנו לתת  אפילו מעבר , הסערה לא עצרה אף אחד ואחת , קר בחוץ וחם בלב״

מנהלת המחוז חדווה אמונה גם השנה להגיע ולהשתתף ביחד _ הצוותים בחלק מהפעילויות ״הרוח הטובה של עובדות ועובדי הכללית  בדרום כל יום ושעה במרפאות וביחידות השונות . _ יש לנו היום  את הזכות להעניק גם טיפול רפואי ובמפגש עם הצוותים היקרים  _ בשטח , יכול לומר בהתרגשות שהכל , נעשה באהבת אדם ומכל הלב , מאחלת לכולנו ימים רבים של מעשים טובים״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה