"יום מעשים טובים" 2023 יצא לדרך



היום מנוהל על-ידי עמותת ״רוח טובה״ מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות אישית בהתאמה לאורך כל השנה

אלדד עובדיה

את יום מעשים טובים יזמה לפני 17 שנים אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והוא כולל אלפי הזדמנויות להתנדב ולעשות טוב בכל רחבי הארץ.

הפעילויות השונות צפויות למעלה משני מיליון ישראלים לצאת לעשות טוב, בין חצי מיליון משתתפים מהחברה הערבית, בקבוצות, כיחידים, במסגרת העבודה, בתי הספר ובגנים.

כ-95% מהמקומיות, למעלה מ-300 עמות, תנועות נוער, ו-1,000 חברות שיקחו חלק ביום הזה, שהפכו ליום גלובלי ומצוין ב-110 מדינות במיליוני בני אדם.

השנה, פעילויות יום מעשים טובים עושים תחת המסר "חושבים טוב, מדברים טוב, טוב".

כשהרעיון הוא מעשה קריטית של עשיית טוב למען יצירת שינוי חיובי, ולקרוא לכל אחת ואחד לעשות מעשה טוב – קטן או גדול – כל אחד לפי יכולתו ונטיית ליבו.

שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים: "לכל אחת ואחד יש את האמת שלו. ביום מעשים טובים השנה בואו נשים את הדגש על לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב. עם אהבת חינם ואחריות אישית אפשר לגשר ולממש את הטוב".

גם השנה אפשר לעשות טוב במגוון תחומים: אריזות מזון, סיוע לאוכלוסיות נזקים, פעילויות לשמירה על הסביבה, פעילויות למען בעלי חיים ואפילו לעשות טוב על הדרך במסגרת 100 עמדות ברחבי הארץ.

יום מעשים טובים באשקלון

עיריית אשקלון באמצעות אגף תרבות, נוער וספורט במינהל חינוך ועמותת "רוח טובה" תציין היום (שלישי) 14.03.23 את "יום מעשים טובים".

שיתוף יום זה, שפע של פעילויות התנדבות לקחת חלק אלפי תלמידים ותלמידים מבתי הספר בעיר. בין: צביעת מקלטים, הקמת גינות, אריזת גמ"ח, הפעלת ילדים עם צרכים מיוחדים, פעילויות עם בני הגיל השלישי ועוד.

כמו כן, בעקבות מזג האוויר, הפנינג מעשים טובים שתוכנן להתקיים במרכז אפרידר יידחה ויתקיים בהמשך החודש, יום שני, 27.03.23.

פעילות ההפנינג ייהנו הנפש ממופע של כוכבות הילדים, טלי ומורן ודוכני הפעלה לנוער וילדים: מכוניות מתודת, מתחם לגיל ה, תרומת דם, תרומת שיער, אימוץ כלבים ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה