יוקם חוף רחצה חדש ברצועת החוף הצפונית



השבוע (שני) ערך ראש העיר, תומר גלאם, סיור עם הגורמים המקצועיים בעירייה ובחברה הכלכלית, ברצועת החוף הצפונית, בסמוך לשכונת 'עיר ימים', במקום בו יוקם חוף רחצה חדש ומוכרז לרווחת תושבי העיר.P

דוברות העירייה

החוף החדש, ישתרע לאורך 300 מטר ויכלול סוכת הצלה, סככות הצללה, מקלחות, דרכי גישה לחוף, כולל נגישות לאנשים עם צרכים מיוחדים, מקומות חנייה, ציוד הצלה ועוד.

תוכנית הפיתוח של החוף תלווה בשילוב הממצאים הארכיאולוגיים שנמצאו במקום, בהם עתיקות 'בית הדייג'. עלות החוף, שייפתח על פי התכנון בעונת הרחצה 2021, נאמדת בלמעלה מתשעה וחצי מיליון שקלים בסיוע משרד הפנים. את העבודות על החוף תבצע החברה הכלכלית לאשקלון.

*ראש העיר, תומר גלאם:* "העיר אשקלון הולכת ומתפתחת ולצד שירותים כמו מוסדות ציבור וחינוך, אנחנו דואגים גם להתאמתה של רצועת החוף שלנו שתיתן מענה לתושבים הקיימים והחדשים, כאחד. חוף חדש מוכרז, ברצועה הצפונית, שיכלול בתוכו את כל השירותים המתקדמים למתרחצים, הוא בהחלט בשורה לתושבים שיוכלו ליהנות מחוויית בילוי ופנאי חדשה ומרהיבה. וזה עוד לא הכל, רצועת החוף באשקלון הולכת לשנות את פניה עם פרויקטים נוספים שייצאו אל הפועל בשנים הקרובות ויהפכו אותה למוקד משיכה לתיירים ומבקרים מכל רחבי הארץ. יש למה לחכות".

הדמיות: מייזליץ כסיף אדריכלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה