יו"ר קק"ל בביקור באשקלון



פארקים ירוקים, אתרי עתיקות, ואגמים - אלה רק חלק מהנושאים שעלו בישיבה בין יו"ר קק"ל, דניאל עטר, לבין ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם. השניים נפגשו השבוע במשרדי העירייה במטרה לדון על התיירות, התרבות ופרויקטים נוספים ברחבי העיר

יח״צ קק״ל

בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר במשרדי העירייה באשקלון, נפגשו יו"ר קרן קימת לישראל, דניאל עטר וראש העירייה, תומר גלאם, לדון בשיתופי פעולה אפשריים בפרויקטים עתידיים בעיר. בתחילת הישיבה הציגו עובדי המועצה את הפרויקטים הקיימים היום בעיר בדגש על פארקים חדשים שעתידים לקום ביניהם: פארק אקו-ספורט ופארק עיר היין. אנשי המועצה סיפרו על הפרויקטים ועל האתרים השונים שיהיו בהם כדוגמת אגם מלאכותי, שיקום נחל ושלולית חורף, טיילת על הדרך הרומית הקדומה, אתרי ארכיאולוגיה, מתקנים לילדים ועוד.

אנשי קק"ל שמעו את הדברים וסיכמו כי מדובר בפרויקטים חשובים לתושבי אשקלון והסביבה וכי יבדקו את הדברים לעומק.

"התחייבנו לעזור לדרום בנושאים רבים במטרה לסייע לתושבים הגרים באזורים אלו ואלה המתכננים להגיע בעתיד" ציין יו"ר קק"ל, דניאל עטר. "קק"ל שותפה לעירייה בפרויקטים רבים, לאחר ששמענו היום על הפרויקטים הנוספים המתוכננים בעיריית אשקלון נבחן שיתוף פעולה עתידי גם בנוגע לפרויקטים אלו. אנו מאמינים כי פרויקטים מסוג זה יסייעו לעיר ולתושביה ויהוו מוקד ציבורי-חברתי, בהתאם לערכי קק"ל והמטרות שהצבנו לעצמנו בנוגע לפריפריה בישראל".

ראש העיר, תומר גלאם, סקר בפני הנוכחים את הפרויקטים העתידיים שצפויים לקום בעיר והוסיף: "העיר אשקלון מתפתחת בקצב שיא ואנו חווים הגירה חיובית ומשמעותית לעיר. לצד גידול האוכלוסייה, אנו תמיד חושבים כיצד לשפר את איכות חיי התושבים, ותיקים וחדשים כאחד, ומלבד הצרכים הבסיסיים של תחבורה מתקדמת, מערכת חינוך איכותית וניקיון, אנחנו שוקדים על פיתוח סביבת מגורים נעימה, ירוקה ומזמינה ומקדמים הקמת ריאות ירוקות בלב השכונות. אני רואה בקק"ל שותפה מלאה לקידום יוזמות עירוניות אלו".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה