ימי שמעוני הולכים ככל הנראה להסתיים



לראות את הפאניקה בה נמצא ראש העיר לשעבר, פשוט היה מעורר רחמים, פשוט בושה וחרפה שהאיש לא מסתכל במראה. ב-7/7 הטיעונים לעונש וההערכות שהפרקליטות תדרוש מאסר בפועל של 3 עד 7 שנים ואז המילה עבריין שזרק במועצת העיר מתגמדת

פרקליטו של שמעוני, רובינשטיין

לעולם ואפילו לא לשניה, התפללתי לנפילתו של ראש העיר לשעבר, איתמר שמעוני, שאיתו יש לי הסטוריה של חוסר אמירת אמת מצידו בלשון המעטה, הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירות של שוחד, מרמה, הלבנת הון והפרת אמונים.

בפרשת השוחד הוא הורשע בקבלת שוחד של 150,000 שקלים מיואל דוידי, אולם זוכה בנושא של סיקור אוהד בעיתון של דוידי (אשקלון 10). 

בחזרה לישיבת המועצה ההזויה שהתנהלה ביום שני שעבר האחרון, איתמר שמעוני כבש את המועצה ולא פסח על שום ״ברכה״ מיריביו הפוליטיים כולל לא מיוסי דיין מנכ״ל החברה הכלכלית אותו כינה ״עבריין״. הלו, זה לא רדיו אבל זה נרשם בפרוטוקול ישיבת מועצת העיר ואם אין לך הוכחות למה שאתה אומר אתה בבעיה מר, שמעוני. צר לי מאוד שאתה בסיטואציה הזו ולכן אתה האחרון שיכול לדבר על עבריינים. 

ביום שלישי הקרוב אתה תשמע את הטיעונים לעונש ומה דורשת הפרקליטות לגזור עליך. אני סקפטי בקשר לעסקת טיעון עם הפרקליטות אלא אם כן תואיל בטובך לקזז משנות המאסר אותם יגזרו עליך (הלוואי שלא) ואני מאוד ריאלי. את בית המשפט אי אפשר לתחמן כמו שאתה רגיל, מקווה בשביל משפחתך שאתה לא תשב אפילו יום אחד בכלא, אבל לא נראה שבקשתי תתקבל. איתמר שמעוני, אתה כבר באמת לא רלוונטי לעיר ולא למלקקך בעיר. תצטרך להתמודד עם חיים שונים וקשים יותר. ובאמת הלוואי שאתבדה. חיים טובים באשר תהיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה