יריד פסח עם ״חקלאות ישירה״



שמחה רבה שמחה רבה האיכר זנזורי חוגג פסח ביריד ענק בשדה עוזיהו

יח״צ

ביום שישי שעבר פתחו את חג הפסח האיכר זנזורי בשדה עוזיהו עם יריד ענק הגיעו עשרות אנשים מכל הארץ לחגוג חקלאות ישראלית אמיתית.
יריד להורים ואמהות שכלל עמדות מזון , שתיה , די גי עם מוזיקה ישראלית,
עמדות צילום לילדים עם טרקטורים חקלאיים, פינת חי ופינות יצירה , סיורים מודרכים בבית האריזה על ידי האיכר עצמו הידוע שמעון זנזורי, בגדי ילדים של המותג מיננה במחירי סוף עונה , צעצועי עץ לילדים , מוצרי טיפוח לתינוקות ,בובות עץ , תרכובות בטון, זרי פרחים יבשים,מפיצי ריח ונרות, תכשיטים, דוכני יש שניה, בגדי הריון, ספרים, דוכני מזון, שתיה .
למי שלא מכיר את האיכר זנזורי - ״חקלאות ישירה", חנות משק משפחתית הפעילה מזה שש שנים במושב שדה עוזיהו ובה נמכרת תוצרת טרייה ואיכותית מהשדה במחירים משתלמים.
החנות נפתחת לקהל הרחב לאחר 50 שנה, שבהן פועל המשק החקלאי של משפחת זנזורי במושב שדה עוזיהו, שהצליחה להקים אימפריה של חקלאות בשיטת חקלאות ישירה, שלמעשה מחזקת את החקלאים ישירה, שלמעשה מחזקת את החקלאים ישירה, ותומכת בייצור כחול-לבן בישראל. . "האיכר זנזורי" היא חנות משקית למצוא בה חקלאות ישראלית ישירה מחקלאים, מכירה באונליין וקבוצות רכישה לפי אזורים, משלוחים וקווי חלוקה מהדרום עד שדרות וקרית גת ועד הצפון - כפר סבא, רעננה והוד השרון.
אנשים רבים מרחבי הארץ מגיעים לחנות על מנת להריח את הטבע ולראות את המשק, המתפרש על פני כ-1,000 דונם, כמובן בשביל הטריות, האיכות וחיי מדף ארוכים של פירות וירקות טריים, מוצרי טבע ומוצרים אורגניים.
https://zanzuri.co.il/
קרדיט שירן פרץ יחסי ציבור

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה