כנס מצוינות עירוני נערך לראשונה באשקלון



למעלה מ-250 מנהלות ומנהלים וצוותים חינוכיים בחינוך העל יסודי הציגו את פעילותם למצוינות חינוכית

דוברות העירייה

למעלה מ-250 מנהלות ומנהלים וצוותים חינוכיים בחינוך העל יסודי הציגו את פעילותם למצוינות חינוכית

השבוע (שני, 28.03.2022) לראשונה בעיר אשקלון התקיים במרכז הכנסים כנס מצוינות בחינוך העל יסודי ובו השתתפו למעלה מ-250 מנהלות ומנהלים וצוותים חינוכיים מובילים מכל המקיפים בעיר.

הכנס שאורגן על ידי צורי דביר מנהל האגף לחינוך על יסודי וחוה כהן רכזת המצוינות העירונית המובילה גם את כניסת קרן טראמפ לעיר כלל יריד ובו מגוון מיצגים של מיזמים חינוכיים ופדגוגיים המבטאים ערכים שונים המקדמים מצוינות כמו מוטיבציה, חדשנות, יצירתיות, מימוש עצמי ועוד. כל אחד ממקיפי העיר וכן מרכזים נוספים: המרכז למחוננים ומצטיינים , פסג"ה, הקונסרבטוריון, מרכז הפיס, החווה החקלאית והאגף לחינוך מיוחד השתתפו בתערוכה זו. ניגון של צעירים מהקונסרבטוריון הנעים למשתתפים את זמנם.

באירוע לקחו חלק מינהל החינוך, קרן טראמפ, משרד החינוך, רשתות החינוך דרכא, אורט, אמי"ת וצביה. שיתוף הפעולה בין כל גורמים אלו ייחודי ומשקף את תפיסת העבודה של מינהל החינוך לקידום מוסדות החינוך בעיר.

מערכת החינוך בעיר הציבה את המצוינות כערך מרכזי בבתי הספר. התפיסה הינה שהמרכיב החיוני והמרכזי להצלחה הוא צוותי ההוראה המובילים תהליכים תוך שאיפה למצוינות בעשייה החינוכית עם כל תלמיד ותלמידה. מטרת הכנס על כל חלקיו הייתה לקדם את החתירה למצוינות במוסדות החינוך העל יסודי בעיר.

הכנס כלל יריד ובו מגוון מיצגים של מיזמים חינוכיים ופדגוגיים המבטאים ערכים שונים המקדמים מצוינות כמו מוטיבציה, חדשנות, יצירתיות, מימוש עצמי ועוד. כל אחד ממקיפי העיר וכן מרכזים נוספים: המרכז למחוננים ומצטיינים , פסג"ה, הקונסרבטוריון, מרכז הפיס, החווה החקלאית והאגף לחינוך מיוחד השתתפו בתערוכה זו. ניגון של צעירים מהקונסרבטוריון הנעים למשתתפים את זמנם.

בסיום היריד התכנסו המשתתפים במליאה, בהנחיית צוריאל דביר, מנהל אגף החינוך העל יסודי במינהל חינוך ובת עמי לגמן מפקחת העל יסודי במשרד החינוך. פתחה להקת מקיף ה׳ דרכא בנגינה ושיר, הוקרנה ברכת ראש העיר שנשלחה מראש והמשיך מר יובל זוזט ראש מינהל החינוך בדברי ברכה ותודות. ברכות השמיעו גם סמנכ"לית רשת אורט, הגב' תימורה שירי ואחראית שותפויות מקומיות בקרן טראמפ הגב' סיוון לנדמן. עוד כיבדו בנוכחותם מנכ״ל העירייה, עידן דוד, סמנכ"לית רשת דרכא הגב' שוש נחום, מפקחי בתי הספר ונציגי הרשתות.

ראש העיר, תומר גלאם: "יישר כוח למערכת החינוך העירונית המצטיינת. בשנים האחרונות מערכת החינוך העירונית מיצבה את עצמה כאחת מהמובילות בישראל, עם הזכייה בפרס החינוך הארצי לראשונה בתולדות העיר, העלייה באחוז הזכאות לתעודת בגרות והמקום הראשון בזכאות בתעודת בגרות חברתית בישראל, מזה שנים ברציפות. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, לראש מנהל החינוך, יובל זוזט ולצוותים החינוכיים, המורות והמורים ומהמנהלות והמנהלים. יחד אתכם אנו מעצבים ומגדלים דור עתיד איכותי ומצטיין״.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "יום המצוינות הרשותי הינו המשך טבעי לזכייה בפרס החינוך הארצי ולהישגים משמעותיים נוספים שהשיגה מערכת החינוך בעיר. אנו לא שוקטים על השמרים ונמשיך ללא לאות לשאוף למצוינות ערכית ולימודית. אני מבקש להודות מקרב לב לכל העוסקים במלאכה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה