כתב אישום נגד בחורה שדקרה בחורה אחרת



בתום חקירת משטרה אודות נסיבות פציעתה של צעירה כבת 23 בעיר אשקלון שפונתה לבית החולים עם פצעי דקירה, צפויה היום הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשודה במעשה ולבקש את הארכת מעצרה עד לתום ההליכים.
גם נער בן 16 דקר נער בן 17

דוברות הנשטרה

ראשיתה של החקירה בשעות הלילה בתאריך 26.4.21, עת שהוזעקו השוטרים בעיר אשקלון בעקבות קטטה בין צעירות, במהלכה נדקרה צעירה כבת 23 ופונתה לבית החולים ברזילי.

חוקרי המשטרה שאספו ראיות וממצאים, איתרו את זהותה של החשודה במעשה, צעירה כבת 21 תושבת אשקלון, ועצרו אותה לחקירה, במהלכה התחזק החשד כי בין הצעירות התגלע סכסוך שבמהלכו נפגשו השתיים, אז שלפה עפ"י החשד החשודה חפץ חד ופצעה את הקורבן במספר מקומות בגופה.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת, ועם סיום חקירת המשטרה, החוקרים העבירו את חומר הראיות לפרקליטות מחוז דרום, שצפויה להגיש היום כתב אישום נגד החשודה ובקשה להמשך מעצרה עד לתום ההליכים.

בן 16 דקר בן 17

*כתב אישום - נגד קטין כבן 16, בחשד לדקירתו ופציעתו של קטין כבן 17.*

חקירת המשטרה החלה בתאריך 23.4.21, בשעות הלילה, עת שהוזעקו השוטרים לבית החולים ברזילי, בעקבות פינויו של קטין כבן 17 עם פצע דקירה ברגלו.

חוקרי המשטרה אספו ראיות וממצאים, שהובילו לזהותו ומעצרו של החשוד (16, אשקלון) בדקירה שאירעה בעיר אשקלון, ומעצרו הוארך מעת לעת.

היום, עם סיום החקירה והעברת חומר הראיות לפרקליטות מחוז דרום, היא צפויה להגיש כתב אישום נגד החשוד ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה