לא נרגיש בחסרונך, רינת עופר



הגברת שעדות המזרח מפריעים לה בחיים שבנוסף מאחלת לתושבי אשקלון שיפלו להם טיל על ביתם, עדיין לא עזבה את הארץ ואנחנו מאחלים לבני עדות המזרח אותם השמיצה, ללוות אותה בדרכה לגאורגיה

כמה יכולה הגברת רינת עופר, לשקר לא רק לכלי התקשורת שרדפו אחריה, משום שלטענתה היא דרשה הסרת חסינותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. טוב, נעמיד דברים על דיוקם. לעולם לא תקפנו את הגברת עופר בגלל הסיבה הזו, היה לנו איתה ויכוח חריף שנכתב על דבריה נגד עדות המזרח. כלי התקשורת בחרו להתעלם מהאמת ולמה לא לתת במה לאדם שתוקף את ראש הממשלה, זו הנורמה המקובלת בתקשורת ואותה הבנתי כאשר האשה הזו קיבלה במה על בסיס שקריה בלבד, תוך שהם (חלק מהתקשורת)  לא באמת התעמקו ממה נובעות חילוקי הדעות  שלי כעורך אתר ״אשקלונט״ איתה. 

צילום מסך

האשה הזו משמיצה בלי להסס את בני עדות המזרח שבחרו בנתניהו ואף מכנה אותם בשמות גנאי, שרק עליהם התקשורת הייתה צריכה לפתוח מהדורות ולא להסתמך על שקריה ״קראתי להסיר את חסינותו של נתניהו״. התגובות נגדה לא היו על הסרת חסינות, אלא על בני עדות המזרח ״שמשריצים ילדים כמי עכברים״ ועל שוטפי הרצפות בני עדות המזרח שהם (האשכנזים) היו מעסיקים. זו גזענות לשמה שהתקשורת התעלמה מכך והעדיפו את נושא הסרת החסינות לשים בכותרות. אבל התרגלנו כבר שהתקשורת, לא כולה,  מגוייסת לטובת מתנגדי נתניהו. 

צילום מסך פייסבוק

ההודעה שלה שהיא עוזבת את הארץ הייתה הרבה לפני שנתניהו ניצח בבחירות, היא ממשיכה לשקר וקושרת את עזיבתה לנתניהו. תודה ביבי שניצחת. בכל אופן עוד הבטחה שלה בשידור רדיו שהיא תתנצל על דבריה על עדות המזרח  בפייסבוק שלה. היא התנצלה? השתגעתם.

היום (ב׳) הגיע מכתב מעורך דין בה דורשת הגברת עופר 40,000 שח והתנצלות. החלטנו לגייס תרומות. נו ברצינות, מה הסיכוי שהאשה הזו חצופה ובמקום להתנצל כפי שהבטיחה היא דורשת התנצלות. נפגש בבית המשפט גברת עופר ותכיני את הכסף אותו נדרוש שהשופט יחייב אותך כהוצאות, שנתרום אותו לטובת בני עדות המזרח. תתביישי לך.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה