לא עוד – עו"ד



תמיד אהבנו אנשים, לחבר בין רעיונות, לעזור ולייעץ, לפתור ולגשר וגם ולהאבק בעוצמה למען מטרות שאנו מאמינים בהם"

עורכי הדין ברגיה&ביטון

"עו"ד ברק בריגה(27) ועו"ד ירדן ביטון(28) מקימים משרד עורכי דין שמבטיח לדאוג לאזרח ולהילחם למען הצדק בעיר אשקלון. דפדפו, יהיה מעניין.

שאלה:  למה לצאת לדרך עצמאית?

תשובה: עו"ד ירדן ביטון "אני מאמין בכך שכדי להוביל שינויים מהותיים וכדי להוביל רפורמות חשובות חייב לבנות תשתית שמאפשרת לך להתנהל כך וזה בדיוק הרעיון. אנו מקימים משרד עורכי דין שחותר למגע, מקצועי ולא מתפשר, יצירתי, חדשני והכי חשוב, מנצח!

אין לי ספק שעם כל הכלים הנפלאים שעומדים לרשותנו, הידע שרכשנו ושעוד נרכוש וכן ניסיון החיים שאנו מביאים למשרד, כל אחד בתחומו יתרום מיכולותיו לטובת הנעת תהליכים חשובים ומשמעותיים למען תושבי העיר והאיזור בכלל."

 

שאלה: מהיכן נוצר הקשר ביניכם?

תשובה: עו"ד ברק בריגה "את ירדן אני מכיר עוד מימי בית הספר היסודי ממ"ד סיני שם חלקנו את אותו שולחן הלימודים עד לסיום הלימודים בתיכון מקיף ב'. מדובר באדם ערכי מהמעלה הראשונה, מעמיק בכל נושא אשר מונח לפתחו, מקצועי ולא מתפשר. מגיל צעיר ירדן נלחם למען הצדק בכל דבר ועניין מהזוטות ועד לעיקר, תכונות אלו לבסוף הובילו אותו למקומו כיום ואין גאה ממני להיות שותפו של עו"ד ביטון לדרך הנפלאה הזאת. אני אוהב להיות בסביבה מצטיינת."

עו"ד ביטון- "תמיד האמנו בחיבור בינינו, מילדות חלמנו וכעת אנו מגשימים ביחד"

שאלה: שניכם צעירים, בסה"כ בני 27-28, לא מלחיץ אתכם להיכנס לעולם של שועלי קרבות ותיקים?

תשובה: עו"ד בריגה " יפה שאלת, חיכיתי לשאלה מהסוג הזה. תראה, מגיל צעיר האמנתי בכל ליבי שצעיר זהו שם נרדף ל- כוח, עוצמה, אנרגיות, נמרצות וחדשנות! לא ראיתי בגילי הצעיר חסרון כזה או אחר אלא דווקא יתרון.

ראה מסביבך, הצעירים מנהלים את העולם. מנכ"ל ומייסד פייסבוק(בעלים גם של החברות "וואטספ ו-"אינסטגרם") מארק צוקרברג בסה"כ בשנות ה-30 המוקדמות לחייו ובנוגע למידת השפעתו על השיח העולמי לא צריך להרחיב. כמו כן אפשר לראות גם את ראש עיריית קריית שמונה, עו"ד אביחי שטרן, בשנות ה-30 המוקדמות לחייו הוא נבחר לראשות העירייה ומוביל רפורמות מרחיקות לכת בעיר הצפונית.

מה שהוביל אותם וצעירים מצליחים רבים למקומם זוהי העובדה שהם מאמינים בכל כוחם שלהיות צעיר זה יתרון ולא חיסרון. לא מפחדים להעז ומכוונים להצלחה. המעז מנצח!

אנחנו יוצאים כאן במסר ברור ובהיר אנו רואים בצעירותינו יתרון אסטרטגי וכן גאים לומר זאת בחוצות העיר: בריגה-ביטון משרד עו"ד הצעיר והמבטיח בעיר".

שאלהעו"ד ירדן, אביך מר יעקב ביטון מוכר לכולם כעורך דין מן השורה הראשונה,

האם הוא תומך בהחלטתך לצאת לדרך עצמאית?

תשובה:

"מגיל צעיר נחשפתי לעולמות המשפט והצדק, החל מפסקי דין משמעותיים, מהלכים אסטרטגיים מבריקים וכמובן לנצחונות מרשימים. במרוצת השנים לא היה לי צל של ספק, עולם המשפט יהיה חלק משמעותי מחיי המקצועיים. אבי, עו"ד יעקב ביטון תומך בי לאורך כל הדרך וברגע שהתייעצתי עימו בנוגע לדרכי העצמאית כעורך דין הוא נתן לי את ברכת הדרך. אין לי ספק שהניסיון המוכח של אבי בעולם המשפט שמעל ל- 40 שנה עוסק במקצוע עריכת הדין, יהוו עבורי השראה גדולה ומגדל-אור לדרך בה בחרתי."

עו"ד בריגה-" מסכים עם כל מילה, לעו"ד יעקב ביטון יש פז"ם משמעותי בעולם המשפט, משרדו מייצג לקוחות משמעותיים ובולטים בעיר ובאיזור והוא חתום על מספר לא מבוטל של תקדימים משפטיים רבים. אנו רואים בלמידה מהטובים ביותר כאחד מהיתרונות העצומים הטבועים במשרדינו, לא נהסס לפנות לעו"ד יעקב ולקבל טיפים והדרכה מנצחת בנושאים בהם אנו צריכים חיזוקים. אין אדם שנולד יודע הכל, יש אדם שמתפתח, גדל, לומד, צובר ניסיון ועולה לגדולות. זכינו לתשתית נפלאה."

שאלה:

עו"ד בריגה, עבדת שנים רבות כדי לבסס את מעמדך בעולם הפרסום, זהו? שינוי כיוון?

תשובה:

"בגיל 21 התחלתי עם לימודי המשפטים, תוך כדי הכשרתי כעורך דין מן המניין החיים הובילו אותי למקומות מאתגרים ומרתקים. בגיל 22 יצאתי לראשונה לדרכי העצמאית והקמתי את משרד הפרסום Heroשנותן את הטון והצבע בעיר אשקלון ב-5 השנים האחרונות. המשרד הכניס את המודעות הגבוהה לפרסום שקיימת היום בקרב חלק ניכרהעסקים בעיר אשקלון וכן הוביל רפורמות משמעותיות בנתינת השירות ללקוח, השגת תוצאות ויעדים.

בד בבד הוגשם לו חלום ילדות קטן שהביא בשורה תרבותית וחינוכית ענקית לעיר אשקלון והוא, בית הספר למוזיקה "קול" . אני גאה בכל והכל נשאר איתי ! צוות הפרסום מבית Hero ממשיך וימשיך לתפקד כרגיל במקצועיות בה אנו דוגלים לאורך השנים. "

שאלה:

מה הבשורה שאתם מביאים לתושבי אשקלון?

תשובה:

עו"ד ירדן ביטון- "ראשית, בצעירותנו, שנינו אנרגטיים, תוססים ומלאי מרץ ורצון להצלחה , חושבים חדשנות, מייצרים חדשנות ושמים את הלקוח בראש הפרמידה.

לכל אחד מאיתנו ישנן חוזקות  ויתרונות יחסיים וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים להביא אל המגרש המשפטי. שותפי למשרד עו"ד בריגה מביא לידי ביטוי את חוזקותיו, בין היתר בהיכרותו הנרחבת עם הציבור, בראייה העסקית שלו ובפרספקטיבה הפרסומית שכיום בעולם המשפט המודרני מלווה חלק נרחב מן המקרים בקורטוב פרסומי ויח"צי. זהו יתרון יחסי עצום ללקוחות המשרד."

עו"ד ברק בריגה- "נוסף על הנאמר על ידי חברי, אחד מהיתרונות הבולטים שלנו הינה העובדה כי שותפי, עו"ד ביטון מגיע מתוך המערכת המשפטית כמתמחה במערכת ההוצאה לפועל, כחלק מתחומי התמחותו, עסק עו"ד ביטון רבות בעולם החייבים והזוכים על כל גווניהם ( הוצאה לפועל, פשיטות רגל וכו'), ירדן לא יעיד על עצמו, אך אני אעשה זאת בשבילו, הוא אשף המספרים. יודע להוביל תהליכי הוצאה לפועל מורכבים מ-2 צידי המתרס ועושה זאת על הצד הטוב ביותר."

 שאלה:

במה המשרד שלכם מתמחה?

תשובה:

עו"ד ביטון- "בנושאים נבחרים מעולם המשפט האזרחי ובדגש על המשפט המסחרי, חוזים, נדל"ן, הוצאה לפועל, פשיטות רגל, דיני משפחה וכן דיני עבודה .

שאלה אחרונה לסיום:

עו"ד בריגה, דיברת רבות על עשיית צדק, על הדאגה לאזרח ועל המלחמה למענו, למה אתה מתכוון בדברים האלו?

תשובה:

"ישנם מספר רב של נושאים שלעניות דעתי אסור לתת להם לעבורעל סדר היום בעיר שלנו ,

אתן דוגמא ברשותך: ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו הגיע ברעש גדול לעיר אשקלון והתקבל בברכה בעירנו היפה, במסגרת הביקור שיבחו אותו על פועלו הראוי לשבח. בהודעה משותפת לתקשורת שיצאה מטעם הגורמים נמסר בבירור שהגיע הזמן שיתייחסו לעיר אשקלון כראוי למצב האמיתי בשטח - עיר שנמצאת באיזור סיכון בטחוני גבוה, וכנגזרת לכך תהנה כמתבקש מהתנאים המיטיבים החלים על חלק מהערים השכנות הסובלות מהמצב הבטחוני הרעוע, ובין היתר: הטבות כלכליות מרחיקות לכת,  תמיכה וסובסידיות לעסקים קטנים ובינוניים,  הטבות בתשלומי מיסים לתושבים, אשקלון כאיזור פיתוח א' ועוד ועוד..

מצד הקברניטים ברשות, לעת עתה בכל אופן, הבטחות לחוד ומעשים לחוד - שבועיים לאחר הביקור המבטיח ועל אף ההצהרות הגרנדיוזיות החליטו לצערי הרב להעלות את מחירי הארנונה לעסקים שסובלים גםככה מממצב בטחוני רעוע ומאי יציבות כלכלית מתמשכת .

האם יש כאן צדק? אמרו לי אתם. האם צריך להיאבק בהחלטה? אין לי צל של ספק. זהו מאבק ציבורי חשוב.

אם כבר עסקינן בהעלאות מחירים, בואו נדבר על ההחלטה שהתקבלה בימים האחרונים בדבר העלאת מחירי הדוכנים בשוק העירוני באשקלון. יש לי 2 נקודות להעלות בעניין:  

א' - האם הסוחרים בשוק אשקלון חיים בסטנדרטים של שוק "מחניודה" בירושלים? מגלגלים מחזורי מכירות מכובדים ונהנים מתנאי תברואה נאותים? שיווק ברמה ותפעול ראוי לשבח? הלוואי.

לתפיסתי, ההפך הוא הנכון והלוואי וכך היה מצבם.  מהלך של העלאה בעלויות כלפי שוכרי השוק חייב להיות מלווה ברפורמות מרחיקות לכת הן בשיטת הניהול והן בגישה כלפיהם, יש הרבה מה לעשות שם.

ב' -העירייה החליטה להעלות ב-80 ₪ בגין השכרת כל דוכן בשוק. האם הסכומים הללו, שיכנסו לקופת העירייה בעקבות המהלך יתרמו לתקציב העירייה באופן כזה קריטי שנדרשת פגיעה כה מהותית בסוחרים?

לרשות יש משאבים וכלים עצומים למינוף נושאים חשובים בחיי התושבים בעיר, אני מקווה בכל ליבי שהעומדים בראש העיר כיום, ידעו להשתמש בכלים העצומים הללו בתבונה ובשכל טוב. נסכם במשפט האופטימי הבא - "כל זמן שהנר דולק, אפשר עוד לתקן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה