לזכרו של עו״ד אבי יפרח ז״ל



לאחר שנה לא פשוטה התקיים החודש טקס סיום פעילות סטודנטים בקרן "יעלה ויפרח" לשנת תשפ"א. הטקס כלל פעילויות העשרה והעצמה, הרצאה של מר אלי אלעזרא והענקת פרסי הצטיינות ותעודות הערכה לסטודנטים

יח״צ

לאחר שנת לימודים מאתגרת בריאותית וביטחונית זכו 14 הסטודנטים הנבחרים אשר משתתפים בתוכנית "יעלה ויפרח" לפעילויות העשרה בטקס סיום השנה של הקרן. האירוע נפתח בפעילות אתגר המרשמלו של פיטר סקילמן ופעילות קפסולת זמן, הרצאה של יו"ר הקרן מיקי יפרח, הרצאה של מר אלי אלעזרא – "מחזון למציאות" וטקס הענקת תעודות הוקרה ותעודות מצטיינים.

"יעלה ויפרח" הינה קרן ייחודית שמעניקה מלגות לסטודנטים שעוזרים לתלמידים בבתי ספר תיכוניים באשקלון להתכונן לבגרויות תוך שהיא שמה את הסטודנטים במרכז ורואה בסטודנטים שלה כשגרירים של הקרן. המלגה כוללת מעטפת מלאה של ארגז כלים ותמיכה לסטודנטים בתוכנית, כולל הכוונה תעסוקתית, צוות מנחים מקצועיים ואירוח דמויות מובילות מהעולם העסקי והציבורי. הקרן שואפת לכך שהסטודנטים שלוקחים בה חלק יהיו משמעותיים ופעילים חברתית עם אפשרות להיות מעורבים בניהול הקרן לעידוד ושיפור יכולות ניהול ומנהיגות. קרן "יעלה ויפרח" הוקמה לפני כ 4 שנים לזכרו של עו"ד אבי יפרח, בכל שנה נבחרים עד 25 סטודנטים מתוך מספר גדול של מועמדים, רובם תושבי אשקלון הלומדים לתואר ראשון במוסדות השונים בארץ, חלקם אף ממשיכים לשנה נוספת בקרן וזוכים למלגה מוגדלת ולתמיכה רחבה.

טל חמו, סטודנטית שהשתתפה השנה בתוכנית: "לסכם את העשייה בקהילה זה דבר שקשה לתאר במילים, מה שבטוח שקיבלתי הרבה יותר משנתתי. קיבלתי תחושת שפיות, של עשייה ושל אוזן קשבת, אם זה מצד האחראיים לפעילות ואם זה מצד התלמידים שחנכתי.
כל מפגש עם הצוות, היה מדויק להפליא למצבים המשתנים משבוע לשבוע. הרגשתי שתוכן המפגשים מתאים לתקופה שאנו חווינו. כל שבוע מחדש הזדהיתי עם הנאמר וקיבלתי כלים חדשים להתמודדות, כמו כן שיתפתי את התלמידים שלי בדברים שלמדתי ויחד יישמנו את הנלמד."

מיקי יפרח, יו"ר "יעלה ויפרח": "הסטודנטים פעלו השנה בתנאי קורונה מאוד מאתגרים ועם כל זאת השלימו עשייה רציפה. זה כלל טכניקות חדשות של למידה מרחוק והפגנת יצירתיות כדי לשמור את התלמידים מפוקסים על הבגרויות. למרות כל הקשיים, הסטודנטים של "יעלה ויפרח" השכילו לדעת לא לבזבז משבר טוב וצמחו מהאתגרים הללו נחושים ויצירתיים יותר. אפשר לומר שהשיעורים שהם למדו השנה במפגשי הקרן על הצבת יעדים והתגברות על מכשולים עזרו לעשייה פורה מעבר לכל הציפיות, חוויה שכולנו ניקח הלאה הרבה שנים."

קרן "יעלה ויפרח" הוקמה לזכרו של עו"ד אבי יפרח שהיה פעיל ומוביל חברתי באשקלון והיא פועלת בשיתוף עם המכללה האקדמית אשקלון, קרן אלעזרא לזולת, קרן אשקלון, מרכז הצעירים בעיריית אשקלון ומפעל הפיס. לרישום ופרטים נוספים: המדור למעורבות חברתית במכללה האקדמית אשקלון ואתר מפעל הפיס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה