ליאת בן ארי את אביחי מנדנבליט: דואט השקר



הפרקליטות ומשרד היועמ״ש הפכו להיות גוף מושחת ומאפיונרי וגם השחיתות לא נעלמה מעיניי הציבור
טור דעה מאת: יואל ישורון

פרטי

זה כבר חצה את גבול השערורייה. זה כבר לא חלם, אלא גוף רקוב, מפיוזיפ, מושחת, חסר רסן ועכבות. תמנון רב- זרועות הרומס בעקביים את שלטון החוק.

א. מסע הצייד הנפשע של מנדנבליט-שי ניצן- בן ארי אחרי רוה״מ נתניהו מגיע לשיאו. מסע שהיום חצה את הרוביקון. לא רק תפירת תיקים, אלא תפירת ״אישורי״ חקירה שלא היו ולא נבראו. לא שקר, אלא מנגנון של שקר.

ב. כאשר בן ארי נשאלת ונדרשת ע״י בימ״ש להבהיר מדוע לא נמסרו לפרקליטי נתניהו אישורי היועמ״ש לחקירות נתניהו בתיקי האלפים, התובעת ליאת בן ארי משקרת לבימ״ש ומבקשת שבוע להצגת האישורים ( שאותם דרשו פרקליטי נתניהו די מזמן, וסורבו).

ג. בימ״ש דרש מהתובעת להציג את האישורים ״בכל פורמט שהוא״. כלומר, אישור בכתב או פרוטוקולים. התובעת בן ארי ביקשה שבוע להמצאת האישורים.

ד. חלף שבוע. היום מגישה התובעת עזת הפנים , ליאת בן ארי לבימ״ש מזכר של מנדנבליט, בו הוא כותב כי האישורים ניתנו תמיד בע״פ ולפני כל חקירה. והוא לא מחוייב באישור בכתב.

ה. התובעת מגדילה לעשות, במעין ״הבה התחכמה לו״ ( לבית המשפט ) ומבקשת הבהרה!!!
מהי ההבהרה..???
התובעת מגישה ״אישור״ שהוא המיזכר של מנדנבליט, ומבקשת מבית המשפט ״להבהיר״ ( ולמעשה לקבוע) שהמיזכר של מנדנבליט הוא האישור!!!

ו. שאלות ותהיות:
1. הרי על בסיס הצהרתה של התובעת בפני השופטים שיש אישור לחקירה, דרש בימ״ש שהתובעת תביא את האישורים ״בכל פורמט שהוא״. אז ראבק, מה פירוש שהיא מבקשת הבהרה? החלטת בימ״ש נסמכה על הצהרתה של התובעת שיש אישורים לביצוע החקירה!!!
2. מדוע התובעת בן ארי לא ציינה במעמד המשפט כי אין לה בכלל אישור בכתב והכל היה בעל פה? ולמה ביקשה 7 ימים כדי להמציא את האישור שלא היה??? לשבוע היא הייתה זקוקה כדי לרקוח את השקר בחדרים האפלים של הפרקליטות?
3. האם מנדנבליט עצמו וכל היועצים המשפטיים מקום המדינה ( חיים כהן, בן יאיר, אהרון ברק ) כשפתחו בחקירה נגד ראש ממשלה ו/או שרים עשו זאת באישור בעל פה? או בכתב? מעניין לא..?

סוף דבר:
המיתפרה שתפרה תיקים ואריה שקרים כרשת הסוואה מתחילה לחשוף את הקנוניה לחיסול ממוקד של ראש ממשלה בישראל. הנה סיבה טובה לחקירת החוק הצרפתי בישראל!!!

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה