"לכל עם ישראל יש חלק בנשמתו"



ראש מוסדות יצחק ירנן הרה"ג יצחק ברדא שליט"א, יקיים בלילה שבין חמישי לשישי (מחר) תיקון לעצירת מגיפת הקורונה, ע"פ כתביו של רבי חיים ויטאל זיע"א

אשקלונט

מחר, בין יום חמישי לשישי, (ל' ניסן | 23.4) ר"ח אייר, בחצות הלילה (00:42), יתקיים תיקון לעצירת המגיפה הקשה שפקדה את העולם. יום זה הוא תאריך פטירתו הארבע מאות של תלמיד האר"י הקדוש -  המקובל האלוקי רבי חיים ויטאל זיע"א, שכתב בספרו 'עץ חיים' כי במקרה של מגיפה קשה יש לערוך תיקון מיוחד בחצות הלילה של ר"ח אייר.
במוסדות 'יצחק ירנן' עורכים כבר עשרות שנים הילולה רבתי בתאריך זה, השנה היא נדחית בעקבות הקורונה. 

הגר"י ברדא שליט"א שבמהלך כל אותן שנים התבטא ואמר שברבי חיים ויטאל יש את ניצוצות הנשמה של כל השבטים ולכל עם ישראל יש חלק בנשמתו של המהרח"ו, לכן כולם חייבים להתחבר לנשמתו ולהילולתו.
כדי לקיים את התיקון לעצירת המגיפה כפי האמור בספר 'עץ חיים' שכתב המהרח"ו, ביקש הגר"י ברדא מעם ישראל כולו להצטרף אליו בשעה האמורה ולהדליק נרות בבתים, כל איש - אשה וילד יוכלו להדליק נר ולשמוע את התיקון בשידור חי ברדיו קול ברמה, בדף הפייסבוק ובערוץ היוטיוב של 'מוסדות יצחק ירנן' המטרה להגיע לפחות ל - 18,000 נרות דולקים בו זמנית לעילוי נשמת הצדיק בעת התיקון.
בנוסף הכריז הרב כי בתוך התיקון יש מילה אחת מהקבלה, שאותה הוא יאמר למצטרפים על מנת שיגידו אותה הם בעצמם ובכך ינצלו מהמגיפה.

אתר הפייסבוק של "אשקלונט" יעביר בשידור ישיר את מהלך הטקס מתחילתו. 
מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי שנחשף לידיעה על התיקון, דאג מיד לכך שהתיקון ישודר בשידור חי ברדיו בזמן אמת, על מנת להגיע לכמה שיותר מאזינים וצופים שיזכו להינצל בזכות התיקון מהמגיפה הנוראית: "אנחנו עדים לימים קשים שעוברים על עם ישראל והעולם כולו, הרדיו התורני שלנו הוא בית פתוח לכל דבר שבקדושה שיוכל להוציא אותנו משעבוד לגאולה" כך, אריאל דרעי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה