למה אין ביטחון אישי בעיר אשקלון?



לאף אחד לא באמת אכפת שישמרו על החוק ויאכפו אותו. אשקלון הפכה להיות עיר עם פשיעה לא פרופורציונלית. ״ראש העיר הוא עבריין שמפרסם בעיר עם שימוש באותיות הרשימה למרות שהוא יודע שאסור לו״ אומרת עו״ד תמר קידר, המועמדת לראשות העיר

צילום: אדי ישראל

עו״ד תמר קידר, המועמדת לראשות העיר אשקלון: ״כאשר רשות מקומית מזניחה את הטיפול של דברים בעייתים ופשעים קטנים, ולא אוכפת אותם ומטפלת בהם, מהר מאוד הם הופכים לפשעים ובעיות גדולות״.

כ״שראש עיריית אשקלון מצפצף על הוראות חוק הבחירות, למרות שהוא יו"ר ועדת הבחירות, ותולה מאות שלטים במקומות אסורים ועם תוכן אסור שמהווה עבירה פלילית - הוא עבריין.

כאשר עוצמים עיניים ומאפשרים הפרת החוק אפילו אם מדובר בעבירת עוון שבצידה 6 חודשי מאסר, רק בגלל שמדובר בראש עיר, המסר המועבר הוא למעשה היעדר גבולות וחוסר אכפתיות של מי שאמור לשמש דוגמה.

עובדה, מיד אחריו שאר הסיעות במועצה החולפת, התחילו לפרסם בניגוד לחוק את אותיות הרשימות שלהן.

אם באמת רוצים עיר נקייה מפשיעה מעבריינות ומהפרת החוק, בואו נתחיל בדברים הקטנים.
לא נחליק אותם, לא ננרמל אותם, ולא נקבל אותם כגזירת גורל.

אני מאמינה, שרק אם נעמוד על אכיפה בלתי מתפשרת של החוק, במיוחד אם מדובר בראש עיר מכהן - נתחיל לראות שינוי.
תחילה בחשיבה, ובהמשך גם במציאות.

אז כשאתם שואלים מדוע להלחם למען טוהר מידות, טוהר הבחירות ונוהל תקין אפילו אם מדובר בעבירות לא חמורות? התשובה היא: כי זו הדרך היחידה והצעד הראשון לעשות מהפך.

אם אנחנו רוצים חברה תקינה, שפועלת למען הביטחון האישי ויש בה משילות, צריך להתחיל בדברים הקטנים.

אני כבר התחלתי. גם קבחודש האחרון, לא ויתרנו ולאחר אין ספור פניות והתרעות, קיבלנו רק היום, 11.9.23 את החלטת יו"ר ועדת הבחירות האזורית בבאר שבע שהורה על הסרת שילוט אסור.

״לי אכפת שיהיה בטחון אישי באשקלון. לכן, אפעל תמיד ואדרוש אכיפה ושמירה על החוק, קלה כחמורה. אני מכירה בכך, שזו הדרך לפעול, עד שהשינוי יקרה. עד שהמציאות תשתנה. זה יקרה, כי באמת כבר התחלנו.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה