למען המחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי ברזילי



ארגון "אבן ישראל" ישראל תרם למחלקה עשרות תמונות מרהיבות ומעוררות השראה, שנתלו על קירות המסדרונות ובחללים המשותפים, במסגרת מיזם שגובש מתוך הצורך שהעלתה המחלקה להרים את מורל המטופלים, העובדים והמבקרים

דוברות ברזילי

לרגל "יום הרופא" החליט ארגון אבן ישראל, העוסק בחיזוק אוכלוסיות נזקקות ברחבי הארץ, להפיק את פרויקט "קירות מדברים" כדי להעלות את המורל של כל השוהים במחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי ברזילי ובכלל זה החולים, בני משפחותיהם והצוות הרפואי, וזאת מתוך צורך שעלה במהלך חשיבה משותפת עם מנהלת המחלקה ד"ר נטלה בילינסון ובשיתוף קרן המחקר.

בטקס חגיגי שהתקיים בבית החולים בשבוע שעבר במעמד המשנה לראש העיר אשקלון מישל בוסקילה, מנהלת המחלקה ד"ר נטלה בלינסון, נציגי הנהלת ביה"ח והצוותים הרפואיים, הסירו המכובדים את הלוט מעל שלט ההוקרה והודו לנציגי הארגון על התרומה יקרת הערך והיוזמה המרגשת לקשט את הקירות החשופים בתמונות המעבירות מסרים מעודדים ומרוממי נפש.

בנוסף לתליית התמונות, חילקו מתנדבות העמותה ערכות טיפוח ויופי לצוותים הרפואיים כמחווה מיוחדת ל"יום הרופא" ומתוך רצון להוקיר את עבודתם המאומצת בשגרה, בתקופת הקורונה ובעת הסבבים הביטחוניים באזור.

המשנה לראש העיר מישל בוסקילה שיתף את הנוכחים בהערכה שהוא רוחש למחלקה על-סמך היכרותו האישית עם הצוותים שטיפלו במסירות בהוריו והודה לנציגי העמותה על היוזמה להוקיר אותם על עבודת הקודש היומיומית, וד"ר נטלה בלינסון הודתה על הזכות שלה ושל הצוותים לטפל במבוגרים בערוב ימיהם תוך מתן טיפול מקצועי, כבוד ואהבה למטופלים.

נציגי ארגון "אבן ישראל" הדגישו בדבריהם את מטרת פרויקט "קירות מדברים" והודו על הזכות שניתנה להם למלא את המחלקה באנרגיה חיובית, צבע ואופטימיות להנאת המטופלים, המבקרים, האחיות והרופאים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה