מאבק המשטרה בארגוני הפשע נמשך



מאבקה של המשטרה בכנופיות הפשיעה - הצהרת תובע תוגש היום נגד 3 חשודים שנעצרו בחשד למעורבותם באירוע ירי ברחוב השורשים באשקלון בתאריך 16.10.21

דוברות המשטרה

חקירת המשטרה החלה בתאריך ה 16.10.21, לאחר שבמוקד המשטרה התקבל דיווח אודות אירוע ירי שאירע ברחוב השורשים בעיר אשקלון, וזמן קצר לאחר מכן הגיע באופן עצמאי אל בית החולים פצוע ירי.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי, החליט להטיל את חקירת אירוע הירי על היחידה המרכזית של מרחב לכיש, שהפעילה באותה העת את הסוכן 'אלפא', לאחר שעלה החשד כי אירוע הירי בוצע על רקע סכסוך בין כנופיות פשיעה ושליטה ב'קווי' הסמים.

לאחר גיבוש חומר הראיות בימ"ר נגד 3 חשודים (20-50, אשקלון), בהם אב ובנו, הם נעצרו לחקירה במסגרת שלב 'הפיצוח' של הסוכן, ומעצרם הוארך בבית המשפט מעת לעת.

היום במסגרת דיון הארכת מעצרם, תוגש נגד 3 החשודים הצהרת התובע של הפרקליטות, תוך כוונה להגיש נגדם את כתב האישום בימים הקרובים.

*במהלך החודשים האחרונים, פעילותה של ימ"ר לכיש, הביאה למעצרם של עשרות חשודים בעבירות חמורות מסוג פשע וסחר בסמים, כאשר חלקם משתייכים לכנופיות וארגוני פשיעה, ונמצאים במעצר עד תום ההליכים לאחר שהוגשו נגדם כתבי אישום.*
*משטרת ישראל תמשיך כל העת לפעול בנחישות ובתחכום נגד כנופיות וארגוני הפשיעה, ובזה אחר זה להביאם מאחורי סורג ובריח.*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה