מאות מתנדבים ביום שכולו לטובת דברים טובים



כ-200 עובדי כללית בדרום, השתתפו היום ביום המעשים הטובים ב-37 מוקדים עיקריים ברחבי הדרום

דוברות כללית

בחודש האחרון, בניצוחה של מרכזת הפעילות בשלוש השנים האחרונות, יפית ינון, רכזת אחריות חברתית במחוז יחד עם העובדות המובילות בכל מינהלת ויחידות המטה, הן תכננו את הפעילות, גייסו תרומות ובעיקר התרגשו לקראת מפגש קצת אחר ממה שחוו השנה, בשנת הקורונה, מול הקהילה בה הם מטפלים באהבה ודאגה לאורך כל השנה. מאות המתנדבים התייצבו כבר בשעות הבוקר במוקדים השונים, חלקם במוקדים בהם הם מתנדבים באופן קבוע במסגרת פרויקט "אחריות חברתית" שמתקיים במחוז זה עשור וחצי.

מצוידים בשתילים, תרומות צעצועים, ספרים ועוד הם החלו לסדר לנקות לשפץ, לצבוע מחדש, לאבזר בחפצים חדשים ולהנעים את זמנם של השוהים במוקדים השונים בהפעלות שונות תחת המגבלות.
הצוותים פעלו בבאר שבע, קרית גת, רהט, ירוחם, דימונה, חורה, לקייה אשקלון ועוד.
באשקלון התנדבו צוותי המרפאות במתנס שפירא, גן אלומה, מתנס תקוותנו, מבנה נוער בסיכון ועוד.. העובדים שיפצו, שתלו, העבירו סדנת פסיפס, צבעו וניקו למען השוהים במקום ואפילו העבירו סדנאות בנושא בריאות.

חדווה אמונה מנהלת המחוז הגיעה למוקדים השונים והשתתפה בפעילות ״העשייה בקהילה ולמען הזולת היא מהותנו, בטח בשנה האחרונה. ויום המעשים הטובים, שהתקיים למרות הכל, איפשר לנו נתינה גם בדרכים אחרות. רוח ההתנדבות של עובדות ועובדי הכללית בדרום מרגשת מאוד. אנחנו שמחים על עוד דרך להעניק והשהות של הצוותים יחד הוא זמן שהיה חסר לכולנו, אנו שמחים על הנתונה"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה