מדוע שר המשפטים ביקר בבית החולים באשקלון?



אבי ניסנקורן הגיע לסיור בבית החולים. ביקשנו לברר מה מטרת הביקור והופתענו מהתשובות של דובר השר

דוברות ברזילי

״  מה זאת אומרת מה מטרת הביקור? מה השאלה? אפשר לחשוב שהסורים על הגדרות. מה זה הדד ליין הזה״ כך דוברו של שר המשפטים, אדם רינגל, כששאלנו מה מטרת הביקור של שר שאין לא קשר לבית החולים ואינו יכול להועיל, אלא אם כן זה ביקור פוליטי.

בשבוע שעבר הגיע השר מלווה בחברת הכנסת עינב קבאלה יו״ר ועדת המדע והטכנולוגיה, מרשימת כחול לבן, לסיור שביקשו לערוך בבית החולים, מה שגזל כשלוש שעות מזמנו של מנהל בית החולים פרופסור יניב שרר. פנינו לדוברו של השר ותגובתו מובאת לעיל.

מה הסיפור הגדול לשאול מה לשר המשפטים ולבתי חולים, שאלה נוספת ששאלתי, האם שר המשפטים מבקר בכל בתי החולים בארץ? לא קיבלתי תשובה. זה מזכיר לי שאנשי כחול לבן ביקרו באשקלון לפני הבחירות, לפחות פעם בשבוע כולל ראשי הרשימה, אז זה היה פוליטי. גם הפעם ככל הנראה הביקור פוליטי בכסות של שר בממשלה שבא לראות שהכל בסדר במרכז הרפואי ברזילי. הכל בסדר אדוני שר המשפטים רק למה להפריע לפרופסור שרר לנהל את בית החולים. לא מועיל אל תבוא.  

גם סגן שר הבריאות, יואב קיש, ביקר בשבוע שעבר בבית החולים, אולם הוא מתוקף תפקידו וזה כבר יועיל לבית החולים יותר משר המשפטים הפוליטי.   

תגובת בית החולים ברזילי: אנו מארחים בשגרה אישי ציבור, חברי כנסת ושרים לסיורי היכרות בביה"ח, בדגש על המאבק בנגיף הקורונה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה