מדרום תיפתח הטובה



המהפכה התחבורתית באשקלון נמשכת והבשורה הפעם: קווי אוטובוס לתחנת הרכבת מכל המקומות המרכזיים בעיר. שרת התחבורה, תת אלוף במיל', מירי רגב: "אשקלון היא מודל ארצי לחדשנות וקישוריות". מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן: "לאשקלונים מגיע השירות הטוב ביותר"

יח״צ

 

מהפכת התחבורה הציבורית באשקלון נמשכת! בהמשך להקמת התחנה המרכזית החדשה ייפתח החל מתחילת החודש הבא, ה- 1 בספטמבר, קו חדש בעיר היין, קו 17, שיופעל על ידי חברת "דן בדרום" ויוביל מתחנת הרכבת באשקלון עד למסוף שמשון לאורך עשר תחנות, בינהןתחנות במרכז הרפואי ברזילי, השוק העירוני, קניון לב אשקלון והתחנה המרכזית. מדובר בפרויקט של משרד התחבורה וחברת "דן בדרום" כשמדובר על השלב הראשון בשדרוג מערך התחבורה הציבורית באשקלון: תדירות מוגברת, שינוי מסלולים וקו חדש בין התחנה מרכזית ל"עיר היין".

שרת התחבורה, תת אלוף במיל' מירי רגב: "אשקלון היא מודל ארצי לחדשנות וקישוריות. התושבים יוכלו להגיע לתחנת הרכבת מכל המקומות המרכזיים בעיר באמצעות התחבורה הציבורית והקווים החדשים שהוספנו. הם נועדו לענות על צרכי הנוסעים היום ובעתיד, ולעודד את השימוש בה על פני הרכב הפרטי.כל השינויים והחידושים בתחבורה הציבורית נעשו בשיתוף פעולה עם עיריית אשקלון וכמענה לפניות התושבים".

מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן: "אשקלון היא מהערים היפות והעתיקות בארץ. לתושבים כאן מגיע השירות הטוב ביותר. תחבורה ציבורית איכותית תאפשר ליותר תושבים להתנייד בתוך העיר, אליה וממנה בלי צורך ברכב פרטי. היא תשרת גם את המבקרים שיוכלו להגיע לחוף הים הנפלא, לעתיקות, לפארק ולכל המקומות המתוירים בעיר".

בנוסף לשינויים שהוזכרו מסלול קו 10 יתאחד עם מסלול קו 11 שיבוטל ויתגבר את נסיעותיו מאזור התעשייה הצפוני לאזור התעשייה הדרומי ומסלולו יתארך. מסלול הקו במרכז העיר לא ישתנה.

קו 15 ישנה את מסלולו בשכונת אגמים ויעבור דרך רחוב בקעת הרימון ועמק חפר. מסלול הקו ישונה, כך שהוא לא יעבור בהמשך רחוב עמק יזרעאל ועין עבדת. הקו יעבור ברחוב עמק חפר ובקעת הרימון ויסיים את מסלולו במסוף שמשון. קו 8 יתוגבר בקו 8א' שיגיע בשעות מסוימות עד גלובוס סנטר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה