מה קורה ברשת יינות ביתן?



נחום ביתן במסר מרגיע לעובדי הרשת: "בקרוב יהיו בשורות טובות“
מתוך אתר דה מרקר

יינות ביתן

על רקע הלחץ הפיננסי הגובר על יינות ביתן והדיווחים על דחיית תשלומים לספקים, שיגר הבעלים מכתב לעובדים יו"ר ועד העובדים, איל אייל: "ההסתדרות וועד העובדים נותנים גיבוי מלא לבעלים"

*נחום ביתן הגיב לידיעות על הלחץ הפיננסי הגובר על קבוצת יינות ביתן שבבעלותו ועל דחיית התשלומים לספקים. בניסיון להרגיע את עובדי הרשת כתב להם ביתן:*
"בימים אלה מונחים על שולחני כמה פתרונות לבחינה, וזאת על מנת לתת מענה לאתגרים שבפנינו. אני מאמין שבקרוב יהיו בשורות טובות שבהן נוכל לשתף אתכם. אתם השותפים האמיתיים שלנו, וחשוב שתדעו שאתם בראש מעיננו בקבלת ההחלטות. התמיכה שלכם מחזקת אותי מאוד".
גם אלי אייל, יו"ר ועד העובדים ברשת הקמעונות, כתב לעובדים תחת הכותרת "פרסומים בתקשורת". אייל כתב שקיבל פניות רבות בעניין הכתבות שפורסמו ברשת בנוגע למצבה הפיננסי הקשה של הרשת. "ברצוני להבהיר שהבעלים והמנכ"ל, נחום ביתן, נמצא בקשר רצוף עם ההסתדרות וועד העובדים".
ביתן מנהל בימים אלה מגעים לגבי הצעות שונות שעומדות על הפרק. אחת מהן היא הצעה משותפת לעדי צים ולקרן שקד, שבשליטת גיל דויטש ורוני בירם, עבור מתן הלוואה של 400 מיליון שקל, בריבית של 8%, שניתנת להמרה למניות חברת יינות ביתן, לפי שווי חברה של 500 מיליון שקל. "ההסתדרות וועד העובדים נותנים גיבוי מלא וסומכים על הבעלים", כתב אייל.

*יורם גביזון-TheMarker*

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה