פיקוד העורף ממליץ והעירייה מחליטה



למי ששואל מה צבע העיר נכון לעכשיו, נותנים לציבור תשובה מאוד מחשידה שהם מסתירים את האמת. אשקלון עיר צהובה/ירוקה, עיר שלא חזרה למערכת חינוך מלאה, עיר דומה לקו העימות בצפון

פרסום רשמי

למה פיקוד העורף מסתיר את צבעה של העיר אשקלון שהתנוסס בעבר בטבלה אותה הפיצו.לדעתי זו הטעיה, שכן מערכת החינוך עדיין לא חזרה להתנהלות רגילה.  פיקוד העורף משאיר את ההחלטה לגבי מערכת החינוך לעירייה. צבעה של אשקלון ניתן על פי מיקומה בטבלה כשהחלק העליון הכתום זה עוטף עזה, בשורה השניה קו העימות  שם  לא נמצאת אשקלון ובשורה השלישית זה שאר הארץ והצבע הוא ירוק. למה אשקלון נמצאת עם שאר הארץ? כדי שהיא תחשב ירוקה. 

פניתי נלדובר צה״ל שיבהירו היכן ממוקמת אשקלון והתשובה שאין שינוי כשהשאלה הבאה היא צבע העיר וגם כאן תמימות, ״כמו שהיה״. אין דיברור יותר לא ברור מזה.

היום קיבלו הורי תלמידי בתי הספר והגנים, מתווה חדש עם הגבלות לתלמידי כיתות ד׳ - ה׳ עם חצי שבוע בזום, מה שאומר אשקלון רחמנא לצילן צהובה/ירוקה ואם מישהו אומר לכם אחרת הוא משקר. ככה זה כשאין מנהיגות בעיר.  השם ירחם.

תגובת פיקוד העורף: ״מבחינת פיקוד העורף אין מניעה להחזיר לימודים. כל רשות יכולה להחמיר לשיקולה את ההנחיות וזה משהו שהוסבר רבות״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה