מוקירים 'תודה' לחוקרים האפידמיולוגיים מטעם הרשות



תעודת הוקרה לד״ר מיכאל שפירו, ממונה בריאות הציבור בחירום בעירייה, על הטיפול המסור והמקצועי במהלך משבר הקורונה. כמו כן הוענקו תעודות הוקרה ל-10 אפידמיולוגים

דוברות העירייה

ביום חמישי האחרון (18.03.2021), העניק ראש העיר, תומר גלאם, תעודות הוקרה לעשרה חוקרים אפידמיולוגים, עובדי עיריית אשקלון, על עבודתם בשנה החולפת למניעת התפשטות נגיף הקורונה

כחמישה חוקרים הינם עובדים שנאלצו כמעט לצאת לחל"ת אך הוחלט להסב את עבודתם לחוקרים אפידמיולוגים. כמו כן, חמישה חוקרים נוספים גויסו במיוחד לאחר פרוץ משבר הקורונה ושלושה מתוך החמישה הינם סטודנטים.

עבודתם של החוקרים הינה עבודת קודש בשנה האחרונה והם עשו רבות בתחומים שונים על מנת לעזור לתושבי העיר ולהקל על תחושותיהם הקשות בשעות משבר. החל מקטיעת שרשראות הדבקה, הם היוו גם אוזן קשבת לתושבים רבים, ליוו תושבים חולים בתהליך ההבראה, סייעו בהקשבה ובהרגעת החששות ואף בתיאום עזרה לתושבים מול הרווחה וסגירת מעגליים טיפוליים במקרה הצורך. היבט התמיכה הנפשית שהחוקרים העניקו לעיתים עלה על התמיכה הרפואית ופעמים רבות החוקרים נתקלו בהתמוטטויות נפשיות כמו גם בתגובות פחות נעימות מצד חולים ומבודדים.

הענקת התעודות התבצעה על ידי ראש העיר, תומר גלאם, מנהל המחלקה הווטרינרית וממונה בריאות הציבור בחירום, ד"ר מיכאל שפירו ומנהלת אגף משאבי אנוש, מלכה גרשון.

בתוך כך, הפתיע ראש העיר את ד"ר מיכאל שפירו וביקש להעניק גם לו תעודת הוקרה מיוחדת על פעילותו יוצאת הדופן בתקופה הקורונה. "הוכחת יעילות, נחישות, קור רוח ויחסי אנוש כלפי תושבי העיר בצורה יוצאת מן הכלל תוך מתן שירות מקצועי ויעיל לתושבים. את כל אלה ביצעת לצד עבודתך כמנהל המחלקה הווטרינרית וגם שם ביצעת הכל על הצד הטוב ביותר, בחמלה וברגישות. בשמי ובשם תושבי אשקלון, תודה לך מעומק הלב״, אמר ראש העיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה