מחזקים את התעשייה באשקלון



״אולימפיה תעשיות מתכת מתקדמות" תרחיב את פעילותה בהשקעה של למעלה מ-12 מיליוני ש"ח ובסיוע של 2,450,000 ש"ח ממשרד הכלכלה. התכנית צפויה להביא לגידול במחזור המכירות של החברה בהיקף של 4,253,000 ש"ח ולקליטת עובדים

משרד הכלכלה

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "תכנית ההשקעה שאושרה לחברה מאשקלון היא בשורה של ממש לעיר ולתושביה. פתיחת מפעלים וחברות לצד קידום התעשייה והתעסוקה בכל רחבי המדינה, ובפריפריה הדרומית בפרט, הינה משימה הנמצאת בראש סדר העדיפויות של משרד הכלכלה והתעשייה. המשרד דואג למתן מענקים מהרשות להשקעות, ופועל ליצירת תעסוקה איכותית ולהעלאת הפריון, בייצור משרות באיכות גבוהה, וקידום התעשייה והכלכלה"

החברה מתמחה ביצור עבודות כרסום וחריטה של חלקימתכת מיוחדים במידות ורמות דיוק גבוהות המיועדיםלתעשיות ביטחוניות, היי-טק, תעופה ורכב.

תכנית ההשקעה מיועדת לשיפור יכולת התחרות של החברהוהערכות להגדלת ביקושים ולדרישות השוק ליצור חלקיםמיוחדים במידות ורמות דיוק גבוהות.

מנהלת רשות ההשקעות במשרד הכלכלה אישרה את תכנית ההשקעה לחברת אולימפיה תעשיות מתכת מתקדמות בע"מ בסך של 12,250,000 ש"ח (2,450,000 ש"ח במונחי מענק) באזור התעשייה הדרומי של אשקלון.

תכנית זו צפויה להביא לגידול במחזור המכירות בחברה בהיקף של 4,253,000 ש"ח, וכן לקליטת 6 עובדים חדשים (בנוסף ל-66 העובדים הקיימים).

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: "הרחבת הפעילות של חברת אולימפיה מוכיחה שוב שהעיר אשקלון בעלת כר פורה לפעילות וקידום מפעלים שונים. בזה אחר זה מפעלים נותנים אמון בעיר, בתושביה ובפרויקטים אותם היא מובילה. מדובר בבשורה של ממש עבור התושבים ועיריית אשקלון שמחה להיות שותפה להקמת המפעל ומאחלת למנהליו ועובדיו ברכה והצלחה. זה לא המפעל הראשון שבוחר להרחיב את פעילותו ואני שמח על כך ובהזדמנות זו רוצה להודות לשר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שמשרדו פועל למתן מענקים המאפשרים את קידום התעשייה והכלכלה בעיר ויצירת מקומות עבודה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה