מי מבשל את העברת קבוצת הכדורגל לדרור אלמלם?



הפועל אשקלון הכושלת מונחת על המדף ככל הנראה, העירייה מערימה קשיים על הבעלים החדשים ויש המנסים להכניס לעסקה הזו את יואל דוידי שמגמגם ואת מי שכיהן כמנכ״ל הקבוצה בעבר

אשקלונט

דבר אחד ברור בכדורגל באשקלון, יש הבוחשים כל הזמן כדי להוציא מהקבוצה עם הבעלים שרכשו את הקבוצה בבית המשפט, ונחה בליגה א׳ בלי הרבה יומרות, אבל עם חתירה להעיף אותם ולהכניס למשחק שניים, דרור אלמלם ויואל דוידי. 

אז מה הסיפור?. איך מעיפים את הבעלים החדשים של הקבוצה שדורשים מהעירייה תקציבים של ליגת העל, כשהם בקושי דומים לקבוצה בליגה ב׳. הפועל אשקלון מלאת מהמורות וגורמים שונים בעירייה הקרובים לראש העיר, עושים הכל כדי לקחת מידי הבעלים החדשים את הקבוצה ולהעבירה לדרור אלמלם וגם יואל דוידי קיבל הצעות לקחת אותה עם אלמלם. התקציבים שהובטחו לשניים אם יקחו את הקבוצה הם מעל לכל פרופורציה לקבוצה הליגה א׳. 

הסיפור ההזוי על הפועל אשקלון הגוססת רק ממחיש כמה העירייה לא צריכה להתעסק הקבוצה. זכו? שיתמודדו, ק

קבלת תקציבים מעיריית אשקלון נעשית על פי קריטריונים מסודרים שכתובים שחור על גבי לבן, מדוע העירייה צריכה ליצור ויכוח עם בעלי הקבוצה, שהכריחו הורים לשלם עבור ההסעות של ילדי הקבוצה, או שלא יסעו למשחקי החוץ. כבר קרה בעונה שהסתיימה הילדים לא יצאו למשחקים וקיבלו הפסדים טכניים מההתאחדות. 

העירייה, במקום להעמיד אותם במקומם רוצה שוב להיות בעלת הבית של הקבוצה ואנשים מתוך העירייה מנסים להגיד לבעלי ההון כמו, דוידי ואלמלם, לרכוש את הקבוצה ומבטיחים להם תקציבים גבוהים מעבר למה שצריך, רק שיקחו. להזכיר לעירייה ושליחיה שהכסף הוא ציבורי ולא שייך לאנשים העובדים בעירייה. דרור אלמלם הוא אדם ראוי שנכשל בבית המשפט במכירת הקבוצה, ליואל דוידי, לא חסרות צרות מימי איתמר שמעוני שהביאו למאסרו של ראש העיר לשעבר, לדוידי יש גם את ערעורו בבית המשפט העליון שעדיין פתוח. אם הבעלים החדשים לא רוצים את הקבוצה, שיוציאו אותה למכירה בשוק החופשי ואז שיקנו אותה בעלי עניין כולל אלמלם ודוידי. אולם להבטיח להם כבר תקציב מנופח זה לא פחות משחיתות גלויה. הבנתם את זה?. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה