מכון המטולוגי חדש לבית החולים ברזילי



היום, יום שני ה-07/11/2022, התקיים טקס הפתיחה למקום החדש והמפואר

דוברות ברזילי

במעמד המרגש שהתקיים היום בבית החולים, השתתפו מנהל המרכז הרפואי ברזילי - פרופ' חזי לוי, ראש עיריית אשקלון מר תומר גלאם, יו"ר עמותת הידידים של בית החולים מר רוני מהצרי, חברי עמותת הידידים, תורמים ואנשי עסקים, צוות המכון ועובדי המרכז הרפואי.

המכון ההמטולוגי ממוקם בקומת הכניסה של בניין מרפאות החוץ. במכון 10 עמדות למתן דם, כימותרפיה, תרופות לתוך הווריד וחדר טיפולים לביצוע בדיקות.
המערך ההמטולוגי כולל בנוסף מעבדות שונות, בנק דם ויחידה לסימון פלסמה.

*פרופ' חזי לוי, מנהל המרכז הרפואי ברזילי:* "בית החולים ברזילי ימשיך להתפתח ולתת מענה רפואי מהטובים ביותר וכן לספק שירות חדשני ועדכני לקהילה ולכלל התושבים אותם הוא משרת.
המכון מטפל בחולים עם מחלות מורכבות, לרבות מחלות ממאירות, שקשורות למערכת הדם והלימפה. ללא ספק תרומתו של מר רוזנר להנצחת רעייתו סילביה ז"ל תורמת לשיפור ניכר באיכות הטיפול הרב מקצועי בחולים אלו."
כמו כן, העלה פרופ' חזי לוי על נס את פועלו של פרופ' גיל לוגסי המנוח, שעמד בראש המכון משנת 1988 עד שנת 2018 ופיתח את המקצוע ואת המטפלים בחולים אלו כמפעל חיים יוצא דופן שלו.
פרופ' לוי הודה למר דוד רוזנר על תרומתו הנדיבה, לחברי עמותת הידידים שמסייעת לפיתוח בית החולים, לעובדי בית החולים על הסבלנות, הנחישות והעבודה המצוינת לאורך השנים.

*ראש עיריית אשקלון, מר תומר גלאם:* "סילביה ז"ל הייתה אישה מיוחדת במינה, אשר תרמה לקהילה בצורה משמעותית ועסקה בערך הנתינה במהלך כל חייה. גם לאחר מותה, תימשך המורשת של סילביה עם פתיחת המכון ההמטולוגי על שמה במרכז הרפואי 'ברזילי'. אני רוצה להודות למשפחת רוזנר על התרומה הנדיבה שלהם ולכל השותפים להתפתחותו החשובה של המרכז הרפואי. עיריית אשקלון תמשיך לשתף פעולה ולהרחיב את שירותי בריאות הציבור יחד עם המרכז הרפואי ברזילי״.

קרדיט תמונות: טל בן דוד, צילום רפואי / דוברות ברזילי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה