מכללת אשקלון נפרדת מהשופט נחמיאס



יש טקסים רבים. אך טקס כה מרגש, כה ייחודי, המותיר אחריו רושם כה אדיר, טרם ניראה

מכללה

בטקס פרישה מרגש, מרשים (ואף סוחט דמעות) נפרדה המכללה האקדמית אשקלון וראשיה, מיו״ר וועדת מלגות ופרסים של המכללה, השופט בדימוס, בן כמעט 94, פרופ׳ שלמה נחמיאס, שפרש מתפקידו לאחר שנים רבות.
את הטקס המרגש, בו נכחו ראשי המכללה ומנהליה, הנחה מנכ״ל המכללה, ד״ר פינחס חליוה, שאף ציין את תרומתו הייחודית ורבת השנים של השופט נחמיאס כיו״ הוועדה וכמרצה וותיק , אהוב ומוערך. הטקס נשאו דברים נשיאה החדש של המכללה, פרופ׳ חיים ברייטברט, שציין כי אף שלא הכיר את השופט נחמיאס ופגש אותו רק פעמיים, התרשם מעומק אישיותו. רקטור המכללה, הפרופ׳ שמעון שרביט, הפליג בדברי תורה מאלפים לכבודו. דיקאן הסטודנטים, יואל ישורון, שעבד לצידו של פרופ׳ נחמיאס שנים רבות בוועדת המלגות שהוא אחראי עליה, נשא נאום אישי ומרגש, בו הדגיש כי השופט נחמיאס הוא איש של חזון ושליחות. מי שהטביע חותמו לדורות על החלטותיה של וועדת המלגות. הוא הודה לפרופ׳ נחמיאס בשם רבבות סטודנטים שהוא היה סניגורם.
פרופ׳ נחמיאס , שבנו, סגן נשיא בימ״ש השלום בדרום, השופט חיים נחמיאס התלווה אליו, הודה בהתרגשות רבה למברכיו, לחברי וועדת המלגות ועובדי דיקאן הסטודנטים שסייעו לו.
את הטקס המרגש חתם מנכ״ל המכללה, כשהעניק לשופט שלמה נחמיאס בהוקרה את סיפרו: ״האקדמיה בישראל שינויים ותמורות״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה