מכרו אלכוהול לקטינים



צו סגירה מנהלי ללופט באשקלון לאחר שבמקום נערכה מסיבת קטינים עם אלכוהול וללא השגחה

דוברות המשטרה

בתאריך 18.06.26, לאחר חצות, התקבל דיווח על אירוע אלימות בלופט במתחם הקוסמוס בצומת סילבר באשקלון.

שוטרי תחנת אשקלון שהגיעו למקום הבחינו כי בלופט מתקיימת מסיבת סיום של תלמידי כיתה י', כאשר במקום נמצאו קטינים ואלכוהול, ללא השגחת מבוגר אחראי. עוד עלה כי העסק פועל ללא רישיון עסק כנדרש בחוק.

תחנת אשקלון פתחה בחקירה, במסגרתה נחקרו בעלי המקום ונאספו ממצאים המעידים על קיום האירוע בניגוד להוראות החוק.

בשימוע שנערך לבעלי העסק על ידי קצין האג"מ של תחנת אשקלון, הוחלט על סגירת בית העסק בצו סגירה מנהלי למשך 15 ימים, בהתאם לסמכותו לפי סעיף 23א לחוק רישוי עסקים.

מפקד תחנת אשקלון, סנ"צ אלדד אלישיב, ציין: "אם אפשר לנסח את דבריי אחרת:
צריכת אלכוהול ע״י קטינים הינה עבירה המייצרת אירועי אלימות ופשיעה. עסקים המוכרים או מגישים לקטינים אלכוהול ייסגרו בהתאם לחוק וייפתח כנגדם תיק חקירה. אנו נמשיך לפעול כנגד עסקים שפועלים בניגוד לחוק במטרה לשמור על שלום הציבור ועל שלומם של בני הנוער".

מצ"ב תמונה.
קרדיט: דוברות המשטרה.

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה