מכתב לראש הממשלה: לא להידברות עם אנרכיסטיים



יואל ישורון, מרצה במכללת אשקלון, פונה לבנימין נתניהו ודורש לא לדבר עם אף אחד, בעקבות המצור שהטילו על אשת ראש הממשלה שרה נתניהו במספרה ״אנו חשים בושה שאשת ראש ממשלה נמצאת במצור ומחולצת כאילו מקיני טרור״

אשקלונט

לכבוד
ראש ממשלת ישראל
ח״כ בנימין נתניהו

הנדון: לא לדבר עם אנרכיסטיים

נכבדי,
המצור על אשת ראש הממשלה בכיכר המדינה ע״י אנרכיסטיים מטורפים ולא פחות, החילוץ לאחר שעות היא תעודת עניות לשלטון החוק. אנו חשים בושה שאשת ראש ממשלהסטה במצור ומחולצת כאילו מקיני טרור.

א. אנחנו לא רוצים הידברות. אנחנו לא רוצים פשרות. אנחנו רוצים שכל הרפורמות יבוצעו ככתבן וכלשונן. ברור לך כמו שאנחנו רוצים את ראשך, את השלטון ובכל מחיר. אנחנו גם לא רוצים משחקי הידברות.

ב. לא ראינו שנשיא המדינה יצא נגד המצור בת״א ונגד האנרכיה והאנרכיסטיים. לא ראינו שנשיאת העליון חיות יצאה חוצץ נגד המצור והפרעות, גם לא נשיא העליון לשעבר פרופ׳ אהרון ברק. ככל שהימין קורא להידברות השמאל מקבל כוח להיות יותר אלים. יותר אנרכיסטי.

ג. השמאל לא מבין שפת ורדים ושושנים. הם לא רוצים לפשר את זה הם לא מדברים. את הקריאה להידבר על הרפורמה ( ועוד לאחר האנרכיה והאלימות ברחובות) הם בשמאל מפרשים כהתרפסות וחולשה. הם מבינים את נתניהו והימין.

סוף דבר:
א. השמאל הצליח באמצעות שלוחתו (גלי בהרב מיארה) לנטרל את הדובר הכי חזק של מחנה הימין. אתה צריך להתנער מחוו״ד האווילית שלה על ניגוד עניינים וופיע מול הציבור כדי לדבר ולהסביר את הרפורמות
ב. עליך להצהיר פומבית שקידום הרפורמות יהיה בלו״ז המתוכנן בלי עיכוב של שניה ואנרכיה תיתקל באגרוף ברזל.

הכותב:
יואל ישון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה