מלאך נסתר



״ככתב חדשות בין היתר באשדוד, קיבלתי לפני שבוע ידיעה על בחור אשדודי בן 23 שהתמוטט במושב שתולים הסמוך לעיר ולאחר שפונה להמשך טיפול רפואי ראשוני בבית החולים, נקבע מותו. ידיעה שקשה לכשעצמה״ מאת: מאיר אוליאל

יח״צ

״לאחר שפרסמתי את האירוע הקשה, שולחים לי חברים תמונה שלי לצידו של הנפטר, איתי דוד פרץ ז''ל שואלים אותי "אתה לא מכיר אותו"? אני פותח את התמונה שצולמה לפני 3 שנים, בימים שהייתי בכולל של הרב יונתן נבון ראש מוסדות "נצח ישראל" והיינו עושים שלל פעילויות לנוער בהנהגתו של הרב שליט"א. נזכרתי שאכן כן, היה לי קשר לבחור המדהים הזה שכל פעם היה מגיע להתנדב לילדים חולים, מגיע כ דיי ג'יי ללא תמורה לכל דבר שבקדושה ובכללי תמיד שואל איפה אפשר לעזור לעוד יהודי ולהעלות לו קצת חיוך על הפנים.

שהבנתי שאכן אני מכיר את איתי דוד ז''ל הבנתי עד כמה גדול מהחיים היה הבחור הזה, שכיום אני יודע שהוא היה במחלה ארורה וקשה קרוב לכמה שנים טובות והוא לא דיבר ואפילו לא ברמז על הקשיים וההתמודדויות שיש שבדרך.

נשמה טהורה שבאה לעשות את שליחותה בשקט ובטהרה. לא הופתעתי מכמות המשתתפים בלוויה שעות ספורות לפני שבת, מאות אנשים שהוא זכה לעזור להם כמתנדב בידידים, בעמותות וגם כעצמאי.

כל מה שעוד אכתוב לא יסבירו מי הוא היה באמת והכל בשקט! נוח על משכבך בשלום מלאך יקר. ואיך אומרים "אין אומרים שבחו של אדם בפניו" אז היום אני יכול להגיד בדיעבד עד כמה גדול היית. יהי זכרו ברוך״🕯️

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה