מנהיג אחד מול כל להקות ״רק לא ביבי״



יואל ישורון, דיקן הסטודנטים במכללת אשקלון מגיב לשני פרשנים, עקיבא נוביק ונדב פרי ( פרשן פוליטי לשעבר)
♥️

יח״צ

הבוקר ברשת ב׳. שני פרשנים מנתחים את סקר ערוץ 12 מאמש ואשר מצביע על מגמת התחזקות הליכוד. נדב פרי אומר, זה לא שמאל וימין, אלא ״יש רוב להוצאת ביבי מבלפור״.

א. גם במועדי א׳, ב׳ ו-ג׳ זה היה להוציא את ביבי מבלפור. האידאולוגיה הזו קרסה. החלום הרטוב של השמאל נגוז. עכשיו, רק נוספו ללהקה שחקנים נוספים ו/או שונים. תמצית ההבדל.

ב. מאז שהחוזה בכוכבים, אמנון אברמוביץ, צייץ באיוולתו ורשעותו כי ״נתניהו ייזכר כהערת שוליים בהיסטוריה״, כל אלה שרצו לסלק את נתניהו מבלפור, נותרו בעצמם הערת שוליים, או התאדו מהחיים הפוליטיים.

ג. כחול לבן התאיידה. מפלגת העבודה התאיידה ( ועם השפם של עמיר פרץ), אהוד ברק התאייד. בוגי יעלון מתאייד.חולדאי עדיין לא במצב מוצק. טיבי ועודה בנחיתת חירום. מר״צ תלוייה בין שמיים לארץ. יש עתיד בהתאיידות חלקית. השמאל כולו והאידאולוגיה שלו בתהליך התאיידות מתמשך.

ד. אמרו חז״ל: ״ וסוף הכבוד לבוא״. עומד מנהיג אחד לבד, ענק, מול להקות הזאבים האלה, עם שקים גדולים ומלאים בזכויות ובהישגים היסטוריים ודרמטיים, עם אהבה יוקדת של רוב העם, עם מנהיגי עולם המשוועים אפילו להיפגש איתו, ולא נכנע לזאבים.

ה. סופם של ההישגים, הזכויות ואהבת העם = גשם מנדטים בקלפי. נתניהו בא עם 4 הסכמי שלום היסטוריים, עם ישראל המדורגת כמעצמה החזקה ה-8 בעולם, כלכלית, צבאית וטכנולוגית, עם כלכלה חזקה ויציבה ודירוג אשראי הגבוה מאז הקמת המדינה, עם מקום 1 בעולם בחיסונים וה-1 בעולם לצאת מהקורונה.

סוף דבר:
מנהיג אחד. החכם, החזק, המנוסה, הנערץ והמקושר ביותר בעולם ( נתניהו) שילמד את הלהקות שהעם הוא שהחליט בקלפי כי ביבי נשאר בבלפור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה