מנהלות חדשות לבתי הספר החדשים



עינת אברהמי נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש בשכונת עיר ימים ואודליה אביר תנהל את המקיף החדש בשכונת עיר היין

דוברות העירייה

שתי מנהלות חדשות מצטרפות לשדרת הניהול במערכת החינוך העירונית וינהלו בתי ספר חדשים בשכונות החדשות. עינת אברהמי, נבחרה לנהל את בית הספר היסודי הממלכתי החדש בשכונת עיר ימים. בית הספר ייפתח לראשונה בשנת הלימודים הקרובה עבור תלמידי כיתות א׳ ויהיה בית ספר צומח. בית הספר מצטרף לבית הספר היסודי הממלכתי דתי הקיים בשכונה.

אודליה אביר נבחרה לנהל את מקיף ז׳ הממלכתי החדש בשכונת עיר היין. גם בית הספר הזה ייפתח השנה לראשונה ויכלול את שכבת כיתות ז׳ השנה.

אברהמי, יועצת חינוכית בהכשרתה (M.A), נמצאת במערכת החינוך מזה 21 שנה. את תחילת דרכה התחילה ביסודי כמורה ומחנכת לחנ״מ ובחינוך הרגיל. עם סיום לימודי הייעוץ שובצה כיועצת חינוכית במקיף אמי"ת גוטוירט, שש שנתי בשדרות. אברהמי משמשת כמדריכת אקלים – שפ"י, מלווה בתי ספר יסודיים, מנהלים, צוותי אח״מ, מורים ומחנכים.

אביר בעלת תואר ראשון M.ed במתמטיקה ותושב"ע ותואר שני בניהול חברה ומערכות חינוך. היא בוגרת תוכנית ׳רקיע׳ מנהיגות מנהלים מטעם עיריית אשקלון, ובעלת הכשרה בקורס מנהלים של אבני ראשה. לאביר 12 שנות ניסיון מקצועי בחינוך הבלתי פורמלי ובחינוך הפורמלי, מתוכן חמש שנים של ניסיון בניהול צוות.
לאורך השנים, כיהנה במגוון תפקידים בביה"ס אורט הנרי רונסון וכיום מסיימת את תפקידה כרכזת אגף שח"ר ומחנכת כיתה יב' אתגר. במהלך אותן שנים הובילה תהליכי למידה משמעותיים והישגי בגרות ומעורבות חברתית מצויינים.

ראש מינהל חינוך ותנו״ס, יובל זוזט: ״ההערכות לפתיחת שנת הלימודים החדשה בשיאה, גם בהיבטים של הון אנושי וקליטת מנהלים וצוותים חינוכיים. אני מאחל לעינת ולאודליה הצלחה רבה בתפקידיהן החדשים בניהול בית הספר היסודי החדש בשכונת עיר ימים ומקיף ז׳ בשכונת עיר היין. שתיהן מצטרפות למערכת חינוך איכותית ומובילה ולשורת מנהלות ומנהלים מקצועיים ואיכותיים המובילים את מוסדות החינוך בעיר״.

עינת אברהמי: ״ראשית, אני מודה על הבחירה בי ועל הבעת האמון. התפקידים בהם עסקתי ביסודי, בחט״ב ובתיכון, איפשרו לי לראות וללמוד באופן הוליסטי את המערכת ואת הפרט במערכת. נגעתי בתחומים רבים, עבדתי בשת״פ מלא עם בעלי תפקיד בבית הספר ובקהילה ולקחתי חלק בלתי נפרד בהובלת תהליכים משמעותים. ביה"ס בתפיסה החינוכית שלי צריך להיות רלוונטי, כזה המתאים למיומנויות המאה ה-21. למידה בדגש על יצירתיות, ומעורבות הורים תוך חתירה למצוינות אישית וחברתית. במטרה לקדם רווחה נפשית אצל ילדים ומתבגרים אני מאמינה גדולה בחיפוש האישי של כל אדם אחר ההארה הפנימית המייחדת אותו. אותה השראה יום יומית שמפעילה אצלנו את היכולת לקבל החלטות בסיסיות, להתמודד עם משברים, לרדוף אחרי מטרות, לחלום חלומות ולהגשים את עצמנו״.

אודליה אביר: ״כמי שנבחרה במכרז לנהל את בית הספר מקיף ז' בשכונת עיר היין, אני מבקשת להודות לעיריית אשקלון, למנהל החינוך, ולמשרד החינוך על האמון שניתן בי. אני רואה בבית הספר משפחה חמה עבור כל באי בית הספר ובהתאם לזאת, אחבר את הקשר בין החינוך הבלתי פורמלי לחינוך הפורמלי בשכונה. יחד עם הצוות החינוכי אוביל את ביה"ס למנהיגות חברתית וערכית, למצויינות לימודית על ידי קשר רציף עם ההשכלה הגבוהה ודמויות מעוררות השראה. אקדם את בית הספר ללמידה טכנולוגית המותאמת למאה ה-21. נמשיך להוביל את החינוך באשקלון למצויינות. בהצלחה לכולנו״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה