מנהלת חדשה למחוז דרום בשירותי בריאות כללית



חדווה אמונה, מונתה למנהלת החדשה של כללית מחוז דרום ותחליף את מיכאל מישורי דרעי, שניהל את המחוז בשבע השנים האחרונות ועבר לנהל את מחוז ירושלים

דוברות כללית

חדווה אמונה, היא בוגרת תארים ראשון ושני בניהול ובמנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. כמו כן היא משתתפת בלימודי "תכנית ענבר", עתודה ניהולית ברפואה, לפיתוח מנהיגות מובילה במערכת הבריאות בישראל מטעם משרד הבריאות ואונ' ת"א הכוללת תואר MBA. בנוסף להכשרתה המקצועית חדווה היא בוגרת לימודיתכנית "מנדל" למנהיגות חברתית מקומית.

הגב' אמונה ניסיון רב בניהול והיכרות מעמיקה עם השטח ועם המרפאות במחוז. היא החלה את דרכה בכללית כבר בשירות הלאומי, מאז, ביצעה מגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים בכללית לאורך השנים, ניהלה את מרכז סאלד לרפואה יועצת בב"ש, את מינהלת נגב דרומי ומשנת משמשת כמנהלת אדמיניסטרטיבית מחוזית, תחילה במחוז מרכז ובשנה האחרונה במחוז דרום. בתפקידיה השונים הובילה וקידמה תהליכי שירות משמעותיים ונרחבים עבור המטופלים.

בתפקידה הנוכחי כמנהלת המחוז תנהל הגב אמונה כ 260 מרפאות ומכונים המעניקים שירות רפואי לכ- 650 אלף מבוטחיה של כלליתבדרום.

"יישובי הדרום ממשיכים להתפתח ולשגשג יחד עם אוכלוסיית הדרוםהגדלה ולצד כל אלה תנופת הפיתוח של כללית הניכרת בכל רחבי הדרום. אני מקבלת בהתרגשות את התפקיד מתוך תחושת שליחות ואחריות ומתחייבת להוביל את המחוז במתן שירות רפואי איכותי, זמין, חדשני ואנושי לכל מטופל, בכל גיל, עת ובכל מקום." אמרה עם כניסתה לתפקיד והוסיפה "כמי שהחלה כאן את דרכה וצמחה מתוך המקום, אני מלאת הערכה לצוותים הרפואיים ולעובדי המחוז על עבודתם היומיומית, על נחישותם, מסירותם ואחריותם לבריאות המטופלים.. אנחנו פועלים ונמשיך לפעול כל העת להרחבת השירותים הרפואיים ולשיפור הזמינות עבור כל מטופלינו, תוך שאיפה למצוינות ואיכות רפואית" אמרה. "אני מודה למנהל המחוז היוצא מר מיכאל מישורי דרעי על הובלת המחוז ותרומתו בשנים האחרונות"

חדווה מתגוררת בבאר שבע, נשואה לאיתן ואם לארבעה ילדים, היא החלה את תפקידה ב1.8.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה