מנהלת חטיבת האירועים הודיעה על סיום תפקידה



לאחר חמש וחצי שנים בחברה הכלכלית הודיעה השבוע, נטלי ברקאי, כי תסיים את עבודתה בחודשים הקרובים ותעבור למגזר הפרטי

דוברות העירייה

נטלי ברקאי הגיעה לתפקיד לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום הפקת האירועים והפקת פרויקטים מהגדולים בארץ. בשנה האחרונה ניהלה ביד רמה את מדיניות ראש העיר החדשה בתחום האירועים באשקלון והייתה אחראית, בין היתר, על ניהול פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול הראשון בעיר שהיווה הצלחה אדירה ומשך אליו מאות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ.  

ראש העיר, תומר גלאם, קיבל את החלטתה של ברקאי ואיחל לה הצלחה רבה בהמשך. "נטלי הפגינה מקצועיות לאורך כל הדרך, יחד עם יצירתיות וחדשנות שתאמו את החזון שלי למהפכה בתחום האירועים ויצירת קונספט חדש שמיצב את אשקלון על מפת האירועים הבינלאומית. אין לי ספק שנטלי תעשה חיל גם בתפקידה החדש", אמר ראש העיר.

מנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין: "בתקופת היכרותי עם נטלי, למדתי להכיר מנהלת מצויינת מהשורה הראשונה בעלת ידע נרחב וניסיון רב בתחום האירועים, ועל כך גם יעידו האירועים העירוניים שהתרחשו בעיר אשקלון בתקופת עבודתה בחכ"ל, שנעשו ברמה גבוהה בכל קנה מידה ארצי. אני מברך ומעודד את נטלי לכבוש את היעד הבא בתחום עיסוקיה ומברך אותה על תפקידה החדש, שאליו תיכנס עם סיום עבודתה בחכ״ל".

מנהלת חטיבת האירועים, נטלי ברקאי: "נהניתי מכל רגע ומכל אירוע שהפקנו לטובת תושבי העיר. בעבודה מאומצת הצלחנו לשים את החותם שלנו בתחום האירועים ושמנו הלך לפנינו, אך הגיע הרגע עבורי לעבור לאפיקים חדשים ומרתקים לא פחות במגזר הפרטי. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם, ולמנכ"ל החברה הכלכלית, יוסי דיין, על שיתוף הפעולה ועל ההזדמנות שנתנו בידי למלא תפקיד כה חשוב ומשמעותי".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה