מנהל מרכז חוסן חדש למועצה האזורית חוף אשקלון



בימים האחרונים סיימה חיה בוקובזה, את תפקידה כמנהלת מרכז החוסן, לאחר יותר מ-11 שנים בתפקיד, ובתום התהליך נבחר רונן צפריר

דוברות המועצה

רונן, צפריר, בן 54, שמתגורר באשקלון  נבחר לתפקידה מנהל מרכז חוסן במועצה האיזורית חוף אשקלון, צפריר, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במדיניות ציבורית, מנחה ומפתח חוסן לארגונים וקהילות, בן למשפחה שכולה - אחיו נהרג בקרב עם מחבלים במשגב עם בשנת 1980. את הקריירה התחיל כמנהל בית ספר לשחייה. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל 'מקווה ישראל' במשך 14 שנים, ונחשב כמי שהוביל את 'מקווה ישראל' לשגשוג והצלחה. בעברו ניהל את מעון 'בית הנער' ברשות חסות הנוער במשרד הרווחה.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו:  אני מודה לחיה על שנים ארוכות של עשייה מבורכת במרכז החוסן שלנו, ומברך את רונן עם כניסתו לתפקיד המשמעותי. רונן מגיע אלינו עם רזומה מעורר השראה בתפקידי ניהול בכירים, חינוך ורווחה, ואני מאמין כי יביא עמו המון מניסיונו העשיר לתפקיד מנהל מרכז החוסן, ולרווחתם של תושבות ותושבי המועצה כולה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד החשוב".

*מנהל מרכז החוסן הנבחר, רונן צפריר: לפני כשבוע התחלתי את תפקידי כמנהל מרכז החוסן של המועצה, ופגשתי צוות מקצועי ונעים שקיבל את פניי. יחד אנחנו נמשיך לעשות את המיטב לקידום כלל התושבים. באתי להיות שותף לשליחות של הצוותים, יחד נעשה ונצליח לפתח את החוסן למען הדורות הבאים. תודה רבה על הזכות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה