מנכ"לית החברה העירונית הודיעה על סיום תפקידה



רונית מצליח, שימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות; ראש העיר קיבל את הודעתה ואיחל לה הצלחה בהמשך דרכה

רונית מצליח

מנכ"לית החברה העירונית לתרבות, נוער וספורט באשקלון, רונית מצליחה, הודיעה השבוע לראש העיר, תומר גלאם, על כוונתה לסיים את תפקידה בימים הקרובים.

ראש העיר קיבל את הבקשה להצליח לסיים את תפקידה הודה לה על עבודת המקצוע, ואיחל להצליח בהמשך הדרך. "עבדנו בשיתוף פעולה מלא להבראת והבאנו להישגים של נכסים, תוך הרחבת הפעילות ומגוון שירותים הניתנים לנפש. אני מכבד את הרצונה של רונית לפרוש מהתפקיד ומאחל להצליח בכל אשר תפנה", אמר.

מאז כניסתה לתפקיד, לפני כשש שנים, הובילה מצליחה שורה של תהליכים לחיזוק מעמדה של החברה העירונית ובהתאם לחזון ראש העיר מימשה את יעודה של החברה כזרוע ביצועית של הרשות בתחום החינוך הבלתי פורמאלי ובנוסף, בין היתר, בתחומי התרבות, מעונות היום והמענה לגיל השלישי.

*מנכ"לית החברה העירונית, רונית מצליחה:*"אחרי חמש שנים של עשייה פורייה, רבת הישגים והנאה מכל רגע, אני מודיעה כי באפריל אסיים את תפקידי כמנכ"ל חברת העירונית אשקלון.

״אני משאירה אחריי בגאווה גדולה תאגיד מאוזן, מגובש ומוביל בתחומו, שנות שירות מקיף ואיכותי לתושבי העיר.

"לאחר שנים אינטנסיביות של עבודה מסביב השעון למען החברה נותנת שכל המטרות שהצטבתי הושגו, אפשר לפנות כדי להקדיש זמן למשפחתי היקרה.

״אני מודה לראש העיר, תומר גלאם, על השותפות, חברות והתמיכה לכל אורך הדרך, להנהלת העירייה, כמובן לעובדי חברת המסורים, שעושים לילות כימים כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את תושבי אשקלון.

"קיים העברה מסודרת של התפקיד למנכ"ל הבא על מנת להמשיך פעילות סדירה של החברה וממשיך ללוות את החברה ככל שיידרש".

בשבועות הקרובים צפוי להתפרסם מכרזפקיד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה