מנכ״ל חדש לחברה הכלכלית



כפי שפורסם לראשונה באשקלונט, עמית שדה נבחר למנכ״ל החכ״ל בעיר. הוא יהיה אחראי על קידום וניהול פרויקטים בתחום אחריותה של החברה המשמשת כזרוע הביצועית של העירייה

אשקלונט

הוועדה לאיתור מנכ״ל החברה הכלכלית לאשקלון בחרה ביום חמישי האחרון (10.11.22) פה אחד במועמד עמית שדה לתפקיד. שדה, שנבחר מבין עשרה מועמדים, יחליף בתפקידו את המנכ"ל היוצא, עו"ד יוסי דיין.

שדה, תושב מושב ניר ישראל הסמוך לאשקלון, בעל תואר ראשון במדעי הקרקע והמים באוניברסיטה העברית, שימש בעברו כקצין מודיעין מבצעי באמ״ן, כסמנכ״ל שדה יזמות בע״מ וכמנכ״ל שדה ביוטק בע״מ. בתפקידים אלו ניהל שדה חברות יזמיות בתחומי הנדל״ן והוציא אל הפועל פרויקטים בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים תוך גיבוש תוכניות אסטרטגיות ותוכניות עבודה קצרות וארוכות טווח.

ראש העיר, תומר גלאם: ״החברה הכלכלית לאשקלון משמשת כזרוע הביצועית של העירייה וככזאת, יש לה תפקיד חשוב בפיתוח העיר וביישום פרויקטים משמעותיים תוך שימת דגש לדרישות החברתיות והכלכליות של העיר. משימות רבות עומדות לפתחנו ואני מאחל לעמית הצלחה רבה בתפקיד״.

עמית שדה: ״אני מודה לוועדה על הבחירה בי ועל הבעת האמון. אני עד להתפתחות המדהימה שעוברת העיר אשקלון בשנים האחרונות ואני יותר מגאה להתחיל ולקחת חלק, לצד הנהלת העירייה, במימוש ויישום הפרויקטים שיעצבו את העיר ואת עתידה שנים קדימה״.

המינוי בכפוף לאישור דירקטוריון החברה הכלכלית ומשרד הפנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה