מנכ"ל חדש לכפר סילבר מרשת החינוך "קדימה מדע –World-ORT "



סא"ל (מיל) עמוס גופר לשעבר מפקד בה"ד 8 – בית הספר לכושר קרבי מונה לתפקיד בכפר ליד אשקלון

המנהל

.גופר 43, שירת כלוחם וכקצין כושר קרבי ביחידות מיוחדות(מגלן),קצין הכושר הקרבי של זרועה היבשה ובפו"ם כאחראי על הכשרות הפיקוד הבכיר ביותר בצבא. הוא בעל תואר ראשון בחינוך גופני וספורט-תרפיסט.

מינוי של גופר לתפקיד הוא צעד משמעותי נוסף של רשת החינוך "קדימה מדע – " World-ORT כחלק מיישום התכנית האסטרטגית לכפר, שנועדה להמשיך ולחזק את אוכלוסיית הנוער באזורי הפריפריה באמצעות שימת דגש על חינוך מדעי טכנולוגי מתקדםלטובת צמצום פערים כלכליים-חברתיים, תוך מתן מענה אינדיבידואלי לכל תלמיד והשקעה אינטנסיבית בשדרוג הכפרותשתיותיו. ראוי לציין כי מאז ניסתה של קדימה מדע לכפר הנוער סילבר אחוז הזכאים לבגרות זינק ל- 72%,  3% מעל הממוצע הארציכאשר מדובר בעלייה חדה של 43% בשלוש שנים.

גופר: "אני מתכוון להמשיך ולחזק את כפר סילבר בתחום הטכנולוגי והחקלאי וגם לפעול להרחבת נושא התרבות הגופנית והספורט התחרותי והעממי. כמי שבא מרקע צבאי ומאד משימתי אני מאמין שאוכל לתרום רבות לכפר בהיבט של עמידה במשימות ויעדים."

אבי גנון, מנכ"ל World-ORT  העולמי בירך על המינוי החדש: "סא"ל גופר הוא חיזוק משמעותי לכפר הנוער. בזכות ניסיונו החינוכי והניהולי העשיר אנו בטוחים כי הוא יוביל את החזון של רשת החינוך העולמית עבור חינוך טכנולוגי מתקדם יחד עם הטמעת רבדים נוספים של מצוינות והשגיות. המשימה שלנו היא להעצים את הדור הבא באמצעות דרכי חינוך חדשניות ולדאוג שכל הצעירים, כולל בני הנוער שבפריפריה הגאוגרפית והכלכלית של ישראל יקבלו הזדמנות שווה לבנות לעצמם חיים מוצלחים".

אביעזר סגל מנכ"ל קדימה מדע: "עמוס גופר מצטרף לקבוצה מדהימה של כ-1,400 מנהלים ואנשי חינוך המהווים את עמוד השדרה של העשייה החינוכית בפריפריה של ישראל. אנו בטוחים שעמוס יצעיד את כפר סילבר לשיאים חדשים ויחד עם הנהלת קדימה מדע ידע לקחת את הכפר לצמיחה והתחדשות".

מג 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה