מעצימים את שיתוף הפעולה לרווחת התושבים



ראש העיר נפגש עם נציגות שירותי בריאות 'כללית' מחוז דרום. יחד דנו ביצירת יוזמות נוספות למען התושבים בתחומי אורח חיים בריא, אמהות ופעילות ייעודיים למגזרים בעיר

דוברות העירייה

אתמול (שלישי) נפגש ראש העיר, תומר גלאם, עם מנהלת מחוז דרום של 'כללית', חדווה אמונה ועם מנהלת אדמניסטרטיבית נגב צפוני, מיכל ברק, לפגישת היכרות ודיון בשיתופי פעולה נוספים בין הרשות לכללית, לרווחת התושבים. בפגישה נכחו גם מנכ"לית העירייה, אירית נתן, הווטרינר העירוני, ד"ר מיכאל שפירו ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, עו"ד תמר יוספי.
במסגרת הפגישה סקרו נציגות המחוז את הפעילות שלהם בשגרה וכן בתקופת הקורונה, כמו צמצום זמני ההמתנה לתוצאות בכדי להוביל לבלימת התפשטות הנגיף, וכן את הרצון להעצים את הקשר עם הרשות במגוון יוזמות למען התושבים, כמו בתחום אורח חיים בריא, במסגרתו נערכו השבוע מפגשי זום סביב שבוע ההנקה לאמהות טריות ולאמהות שבדרך, דיאטנית דוברת אמהרית מטעם המחוז הנחתה פעילות מיוחדת לקהילת יוצאי אתיופיה ועוד.
ראש העיר סקר בפניהם את פעילות הרשות במהלך משבר הקורונה ושיבח את שיתוף הפעולה בין הקופות השונות לעירייה במסגרת ביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה בקרב תושבים, הן בגל הראשון והן בגל השני, בעיקר בקרב תלמידים.
"עיריית אשקלון סיפקה לתושבים מגוון רחב ומקיף של מענים במהלך משבר הקורונה. אם זה בחלוקת מנות אוכל וסלי מזון למיעוטי יכולת, הפגת בדידות ויצירת קשר שוטף עם אזרחים ותיקים וניצולי שואה, סיוע לעסקים המקומיים, פעולות אכיפה והסברה ואף קיום אירועים להעלאת המורל. בימים אלו אנו עומדים מקרוב אחר קצב התחלואה ומבצעים את הפעולות הנדרשות כדי לנסות ולצמצם ככל הניתן את שרשרת ההדבקה. אני רואה חשיבות בהמשך שיתוף הפעולה בין הרשות לכללית, וביצירת יוזמות ופרויקטים נוספים לרווחת התושבים ומברך על הרחבת השירותים כמענה לאוכלוסייה שהולכת וגדלה בעיר", אמר ראש העיר.
מנהלת מחוז דרום של קופת חולים 'כללית', חדווה אמונה: ״בחודשים האחרונים אנו מתמודדים יחד, כללית והעיר אשקלון עם משבר הקורונה ועם שגרה אחרת ומאתגרת, המאמץ ההדדי חיזק את השותפות הטבעית ביננו והמפגש היום איפשר לסקור את הדרכים בהם פעלנו ועוד נפעל בהתמודדות עם המגיפה לצד שגרת הטיפולים במרפאות. במרפאת היועצת בעיר פועל מתחם בדיקות קורונה שדוגם ללא הפסקה אלפי מטופלי כללית הנדרשים לבדיקה, הקמתו המהירה והכמויות האדירות בהחלט מסייעות לבלימת שרשרת ההדבקה ולצד הקורונה, הרחבנו, תוך כדי תנועה את השירותים בעיר, לטובת הדור הצעיר נפתחה היחידה החדשה להתפתחות הילד, בקרוב תיפתח מרפאה חדשה באגמים ומרפאה נוספת בצפון ברנע, במרכז לרפואה יועצת הוספנו שירותים חדשים ומכשור מתקדם ועוד, אשקלון מתפתחת בקצב מרשים, ואנחנו גאים להתפתח ולצמוח יחד איתה ולמען תושביה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה