״מצבה ממשיך להיות קשה״



העדכון שיוצא מבית החולים סורוקה, עדיין לא מבשר טובות. הבוקר הוריה נסעו לבקרה ״תתפללו על אדל״ מבקש אביה תמיר

אדל מעול

אתמול עברה אדל מעול, שנפצעה קשה מאוד מאוד, ניתוח נוסף  והכל במטרה להציל את חייה. הוריה רונית ותמיר, שוהים היום ליד מיטתה והיו גם אתמול בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

אב האחיות שנהרגו בתאונה באשקלון אמר לערוץ 13״הדרך חזרה נגמרה באסון״ האב תמיר קרה לציבור לנסוע בזהירות ״תאונה כמו שעברו הבנות הורסת משפחות תתפללו למען אדל״.

תמיר מעול, שבנותיו ירין ותהל מתו באירוע, ביקש להתפלל למען בתו הקטנה אדל, שעדיין מאושפזת במצב קשה, והוסיף: "יש כאלה שלא מבינים את המשמעות של רכב. סעו בזהירות, זה הורס משפחות. תמיר מעול, אביהן של האחיות ירין ותהל שנהרגו בתאונת הדרכים באשקלון, בעוד האחות הקטנה אדל עדיין מאושפזת במצב קשה מאוד כשהיא מורדמת ומונשמת, אמר היום (שני) כי "האחות הגדולה התקשרה אליהם להביא את החבר שלה מחתונה, ומשם הדרך חזרה נגמרה באסון".

האב פנה לציבור וביקש להתפלל למען אדל, הבת הקטנה שמאושפזת בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים סורוקה: "שאנשים יתפללו למענה. תתפללו למען אדל". נוסף לכך, מעול ביקש להעביר מסר: "אני רוצה למסור שאנשים יסעו בזהירות. יש כאלה שלא מבינים את המשמעות של רכב. מה שהם גורמים להורים. זה פשוט הרס של משפחות. הורים שגידלו את הילדים שנים והתשלום מאוד כבד. מאוד מאוד כבד".

*דוברות סורוקה*:
״מצבה של הנערה בת ה 14 שהועברה לסורוקה לאחר תאונת הדרכים באשקלון מוסיף להיות קשה מאד. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה