מצטייני פיקוד הדרום מאשקלון



רב סמל ראשון מירי צרפתי וסמל ראשון אלון בוגומולוב נבחרו וזכו בתואר אלוף פיקוד הדרום, הרצי הלוי

דובר צה״ל

חיילת מצטיינת

הכירו את רב סמל ראשון מירי צרפתי, בת 26 מאשקלון המשרתת כקצינת תעסוקה מבצעית ושירות מילואים פעיל בפיקוד הדרום מזה מספר שנים.
לרגל יום העצמאות קיבלה מירי צרפתי את תואר הכבוד- נגדת מצטיינת של מפקד פיקוד הדרום- האלוף הרצי הלוי, על ביצוע תפקידה במסירות והתמדה רבה.
כחלק מתפקידה מתעסקת מירי בכל הקשור לאוכלוסיית המילואים, ותעסוקות מבצעיות תחת פיקוד הדרום. בזכויות המילואימניקים, בפקודות, בנהלים והקורסים.
התחילה את דרכה בתור קצינת קישור בחטיבת המילואים, חטיבת הנגב, שם שירתה במהלך עמוד ענן וצוק איתן.
במהלך השירות הצבאי הכירה את בעלה בעוצבת סיני. גם הוא המשיך בשירות הצבאי ומשרת כעת בעוצבת הגליל. מירי אוהבת את התפקיד והמערכת, מחויבת ומסורה אליו ומתרגשת לקבל את ההצטיינות.

חייל מצטיין

הכירו את סמ"ר אלון בוגומולוב מאשקלון שקיבל את תואר הכבוד- מצטיין יום העצמאות של אלוף פיקוד הדרום. אלון הוא מכונאי מרכבה סימן 3 באוגדה 252. הוא אחראי על אחזקה של כלי רכב קרביים כבר מעל שנתיים וקיבל לפני כחודש את דרגת הסמ"ר.
אלון הוא בן להורים גרושים ולמרות האינטנסיביות בשילוב בין שירות צבאי לעבודה הוא עובד ועוזר לאימו לפרנס את המשפחה תוך כדי השירות.

אלון מספר שאומנם הוא לא תכנן מראש באיזה תפקיד לשרת אבל הוא מרוצה מאוד מהמקום בו הוא נמצא "אני מרוצה שקיבלתי את התפקיד הזה ואני ממש אוהב את מה שאני עושה. אומנם לא תכננתי מראש להיות מכונאי אבל אם היה לי תפקיד אחר אני לא חושב שהייתי נהנה כמו עכשיו."
אלון מספר כי המפקדים הנגדים שסביבו מאוד תומכים בו ומובילים אותו בשירות ובזכותם הוא הגיע לקבל את הכבוד של חייל מצטיין שמהווה דוגמא לסובבים אותו בבסיס.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה