מצטיינת נשיא המדינה, סגן גל בן עזרא מאשקלון



ביום חמישי 5.5.22 יתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחרה מפקדת בקורס הכנה לקצונה בבסיס הדרכה 11

דוברת צה״ל

ביום חמישי ה-05.05.22יתקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בטקס זה מוענק אות מצטיין הנשיא ל-120 חיילים, נגדים וקצינים מצטיינים שנבחרו מכל יחידות צה״ל.המצטיינים שנבחרים הם חיילים אשר מהווים דוגמה ומופת עבור הסובבים אותם, בכלל תחומי העיסוק בצבא. בין המצטיינים נבחרה מפקדת בקורס הכנה לקצונה בבסיס הדרכה 11, סגן גל בן עזרא. את אות ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

גל בת 20 ומתגוררת באשקלון. היא למדה בבית ספר לאומנויות והתנדבה במד"א, מד"צים, ומועצת נוער, וכיום מתנדבת גם במשטרה האזרחית בסופי שבוע. בנוסף, היא אוהבת לטייל ומצלמת באופן מקצועי. היא מספרת על אביה, המשרת גם כאיש קבע בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, ובהשראתו היא שוקלת קריירה צבאית: "אבא יודע לראות את הטוב בכל דבר".

גל התגייסה בינואר 2020 לגדוד קצונה משאבי אנוש, שירתה בגדוד שקד בגבעתי כ4 חודשים ומשם יצאה לקצונה. היא שירתה כשנה כקצינת משאבי אנוש במשטרה צבאית בפיקוד דרום, ובתפקידה הנוכחי היא מפקדת בבית הספר למקצועות משאבי האנוש בקורס הכנה לקצונה.

במבצע שומר החומות, בזמן ארוחה חגיגית בשבועות, גל הייתה צריכה לרתום את חיילי היחידה, שתפקידה היה לחסום את כל הצירים בכפר עזה. לאחר המבצע היו תקופות שבהן היה צריך למלא את מקומו של קצין אגף המבצעים ביחידה, ונוצר מצב שבו גל תפקדה גם בתור קצינת משאבי אנוש וגם בתור קצינת אגף מבצעים במקביל: "נתתי מעצמי ליחידה שלי ומילאתי את תפקידי גם בתור קצינת משא"ן וגם כקצינת אג"ם, אני חושבת שאני מקבלת את הצטיינות זו על הרחבת אחריות".

את ההצטיינות קיבלה גל בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח גל והרבה הצלחה בהמשך.

-- 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה