מקור המעורה בחקירת האונס בקפריסין: המתלוננת נעצרה, שבעת הישראלים צפויים להשתחרר



כל העצורים הישראלים צפויים להשתחרר היום. לפי המקור, המתלוננת נחקרה במשך הלילה במשטרת קפריסין. סיבת מעצרה עדיין לא ידועה. לטענת עורך דינם של החשודים: "הגרסה שלה התבררה כשקרית באמצעות ראיות שהבאנו "

.

כל שבעת הישראלים החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין צפויים להשתחרר כבר היום ממעצרם לדברי מקור מתוך החקירה, המתלוננת, בת 19, נחקרה ובעקבות כך, הוחלט להותיר אותה במעצר. סיבת מעצרה עדיין לא ידועה.

על פי גרסת עורכי הדין של החשודים, הצעירה נחקרה על מתן עדות שקר, "הגרסה שלה התבררה כשקרית באמצעות ראיות שאנחנו הבאנו לצוות החקירה".

השאלה העולה בחקירה היא - אם יחסי המין היו בהסכמה. עורכי הדין טוענים כי הביאו כמה אינדיקציות וראיות ישירות, שיחסי מין היו בהסכמה. "מי מהם קיימו יחסי מין וומי מהם לא היו קשורים לקיום יחסי מין איתה. היו מי שצילמו והיו שלא היו כלל נוכחים במקום".

חלק מהעצורים הודו בחקירתם במשטרה כי היו בחדר בזמן המקרה או קיימו יחסי מין עם התיירת, אך טענו כי המעשים בוצעו בהסכמה. המשטרה גבתה עד כה 36 עדויות בפרשה ובכוונתה לגבות 20 עדויות נוספות.

לפי עדותה של הצעירה:

היא באה מרצונה לחדרו של החשוד המרכזי בפרשה, שהכירה שלושה ימים קודם לכן. לאחר ששוחחו, השניים הלכו יחד לחדר השינה במטרה לקיים יחסי מין. במהלך יחסי המין החשוד החל להיות אלים כלפיה ודרש כי תעשה רק מה שהוא רוצה, מה שגרם לה לבקש שיחדול ולפרוץ בבכי. חרף בקשותיה, החשוד המשיך במעשיו והתעלם ממנה. בשלב מסוים החשוד קרא לחבריו שהיו בחדר הסמוך להיכנס לחדר השינה, והם כפו עצמם עליה.

המתלוננת העידה שסיפרה לחבריה את שאירע מיד לאחר מכן, והם לקחו אותה למרפאה וסייעו לה להגיש תלונה במשטרה. לפי חברה של המתלוננת, שעדותה פורסמה ב"דיילי מייל" הבריטי, "היא היתה בדמעות ובמצוקה גלויה" וסיפרה שאולצה לשכב עם החשודים לפי התור. "היא אמרה לי מיד שהיא הסכימה לשכב עם אחד מהגברים הישראלים, ואז כל האחרים רצו לתוך החדר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה