מתווה ההקלות של משרד החינוך



הבוקר (שני), שוחח ראש העיר עם שר החינוך, יואב קיש על מתווה ההקלות לבחינות הבגרות הצפויות בחודשים הקרובים לתלמידות ותלמידי אשקלון

יחצ

בתוך כך, הודיע משרד החינוך על דחיית בחינות הבגרות לחודש מרץ 2024 וכן על מתן שורה של הקלות לכלל הנבחנים בבחינות הבגרות, ובכלל זה נבחני המשנה.

*ההקלות לכלל התלמידים והתלמידות הנבחנים (כולל נבחני משנה):*
▪️תוספת זמן של 15% לכלל הבחינות החיצוניות המתקיימות במועדי חורף וקיץ (תלמידים עם התאמות יקבלו תוספת זמן של 15% מעבר לתוספת הזמן שאושרה להם)
▪️מיקוד חומר הבחינה או הרחבת אפשרויות הבחירה במענה לשאלות הבחינה במועדי חורף וקיץ

*בנוסף להקלות הניתנות לכלל התלמידים, תלמידי אשקלון יקבלו הקלות ייחודיות נוספות:*
▪️במקצועות בהם משקל הבחינה הוא 70% ומשקל הציון השנתי 30%: ציון הבחינה ישתנה ל-50% ומשקל הציון השנתי יהווה 50% מהציון הסופי
▪️במקצועות בהם משקל הבחינה הוא 50% ומשקל הציון השנתי 50%: ציון הבחינה ישתנה ל-40% ומשקל הציון השנתי יהווה 60% מהציון הסופי.

ראש העיר הודה לשר החינוך על ההבנה וההקלה על התלמידות והתלמידים ציין כי הוא מצפה לשיתוף פעולה נוסף בהמשך הדרך בכל הקשור לתגבורי התלמידים על פי מידת הצורך.

במקביל, בימים אלו מתמקדת מערכת החינוך העירונית במתן תמיכה רגשית לתלמידות ותלמידי העיר. בהתאם לזאת, מינהל חינוך עומד בקשר שוטף עם מנהלות ומנהלי בתי הספר וגננות גני הילדים על מנת שאלו ישמרו על קשר שוטף עם תלמידיהם ויאתרו צרכים שונים שעולים כתוצאה מהמצב.

כמו כן, מינהל חינוך עומד בקשר שוטף עם מחוז דרום במשרד החינוך על מנת להיערך ללמידה מרחוק ברגע שהדבר יתאפשר.

זה המקום להזכיר את מרכז חוסן אשקלון שפועל 24/7 לרווחת ההורים וילדי אשקלון בכוכבית 2452 ומעניק מגוון של מענים להתמודדות עם אתגרי התקופה.

עיריית אשקלון תמשיך לעמוד לצד תושביה ולהעניק להם את המענה המיטבי בתקופה מורכבת זו. מוקד 106 זמין 24/7 בכל נושא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה